וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט לא רוצה שהגופיה שלו תתלה במינסוטה: "זה לא אמיתי"

הכדורסלן הגדול בהיסטוריה של הוולבס מסוכסך עם הבעלים גלן טיילור: "אני לא עושה עסקים עם נחשים. לעולם לא אסלח לו"

צילום: רויטרס

קווין גארנט שיחק במינסוטה טימברוולבס 14 עונות, מהן 12 ברציפות. הוא מוביל את הקבוצה בדקות, נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חסימות, חטיפות. הוא ללא ספק השחקן הגדול בתולדות הוולבס, והוא גם לא רוצה שהגופיה שלו תתלה בתקרת האולם - כבוד ששמור לגדולים באמת של כל קבוצה.

גארנט מסוכסך עם הבעלים של הארגון, גלן טיילור, אחרי שהם כבכיול סיכמו שהשחקן ייכנס כשותף לוולבס אחרי שיפרוש, אבל אחרי מותו של המאמן פליפ סונדרס ב-2016, התכנית הזו ירדה לטמיון.

מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס עם קווין גארנט. AP
"ההבנה מתה ביחד איתו". גארנט וסונדרס המנוח/AP

בשנה הבאה בוסטון תעלה את הגופייה של KG לגג הגארדן ובראיון ל"את'לטיק" הוא אמר על אפשרות כזו במינסוטה: "גלן יודע אני לא מתלהב מזה. אין בזה שום דבר אמיתי. אני מניח שהאוהדים שם לוחצים עליו. לגלן ולי הייתה הבנה לפני שפליפ מת וההבנה הזו נקברה ביחד איתו. לעולם לא אסלח לו על זה. חשבתי שהוא אדם ישר".

גארנט המשיך: "כרגע אני לא רוצה לדבר על גלן טיילור או על שום דבר שקשור אליו. תמיד יהיה לי מקום מיוחד בלב למיניאפוליס ולמדינת מינסוטה, אבל אני לא עושה עסקים עם נחשים. אני לא עושה עסקים עם נחשים בני זונות. אני משתדל לא לעבוד עם אנשים שהם כמו נחשים".

באולם של מינסוטה תלויות רק שתי גופיות: זו של מאליק סילי (מספר 2) - חברו הקרוב של גארנט - ששיחק בוולבס בשנים 2008-2010 ונהרג בתאונת דרכים כשהיה שחקן הקבוצה, וזו של לינדסי ויילן (מספר 13), שחקנית מינסוטה לינקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully