וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האיטלקית בכדורסל הכריזה על ביטול העונה

7.4.2020 / 22:14

ארץ המגף הצטרפה ליוון, ל-VTB ולליגת האלופות, והודיעה כי לא תחדש את משחקיה. וירטוס בולוניה צועדת בראש הטבלה, אבל ההחלטה בנוגע להכתרת אלופה תתקבל רק בהמשך

דינו מנגין בביתו/באדיבות המצולם

בסרטון: דינו מנגין במסר לאזרחי ישראל

על אף העצירה היחסית בקצב ההדבקה בנגיף הקורונה באיטליה, ארץ המגף ספרה גם היום (שלישי) יותר מ-600 מתים ומספרם האמיר אל מעבר ל-17 אלף. תחת המציאות הקשה הזאת, בשעה שיותר מ-135 אלף בני אדם חלו, הודיעה היום ליגת הכדורסל המקומית על ביטול עונת 2019/20.

ההחלטה בנוגע להכתרת אלופה ולמצב היורדות לליגה השנייה תתקבל רק בהמשך, ובאיטליה אומרים כי תיאורטית ישנה אפשרות לחידוש המשחקים בפורמט מקוצר בספטמבר, בדומה למה שעשתה ליגת האלופות. במקום הראשון בטבלה צועדת וירטוס בולוניה, שמחזיקה במאזן 2:18 ומוליכה בפער ניכר על פני השנייה, דינמו ססארי (5:16).

מילוש תאודוסיץ' שחקן וירטוס בולוניה. קובי אליהו
נתראה בעונה הבאה ביורוליג? מילוש תאודוסיץ'/קובי אליהו

אלא שספק אם סשה ג'ורג'ביץ' ומילוש תאודוסיץ' שיערו שכך תיגמר עונת הקאמבק של האימפריה החוזרת, שזכתה לאחרונה באליפות ב-2007. הבולונזים מקווים עדיין לזכות באופן ספורטיבי ביורוקאפ (שהחלטה על ביטולו טרם התקבלה), ובכך להרוויח את הכרטיס לעונה הבאה ביורוליג.

"בהתחשב בהוראות הממשלה, ולאור העובדה שלא נראה באופק תאריך שבו יחודשו התחרויות הספורטיביות במדינה, אין אפשרות לקיים משחקי כדורסל בשטח איטליה - ובפרט באזורים שהוכו קשות במגיפה", נכתב בהודעת הביטול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully