וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו ערך אימון וננזף, קרוס מתנגד לקיצוץ, רושטו החלים

בטוטנהאם לא אהבו את התרגול שהמאמן ערך לכמה שחקנים בפארק. קרוס מסביר את עמדתו, שוער העבר הטורקי שוחרר מבית החולים

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

כדורגל

* ז'וזה מוריניו ערך אימון בפארק לשלושה משחקני טוטנהאם: טאנגי אנדומבלה, דבינסון סאנצ'ס וריאן ססניון - דבר שהרגיז את הנהלת המועדון. שלושת השחקנים שמתגוררים באזור בארנט, שם נערך האימון, נראו קרובים יותר מהמותר ודובר מטעם המועדון אמר: "מוריניו וכל השחקנים קיבלו תזכורת שעליהם לכבד את הוראות שמירת המרחק. נמשיך להעביר את המסר".

* סוף טוב, הכל טוב. שוער נבחרת טורקיה לשעבר, רושטו רצ'בר, החלים מנגיף הקורונה ושוחרר היום מבית החולים באיסטנבול. אשתו של שוער העבר, איסיל, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "איזה יום יפה, תודה לאל. אחרי 11 ימים בעלי שוחרר מבית החולים".

* שחקן ריאל מדריד ונבחרת גרמניה, טוני קרוס, מתנגד לקיצוץ בשכר הכדורגלנים. "הורדת שכר זה כמו לתרום למועדון", אמר הגרמני, "אני בעד לשלם את מלוא השכר ושכל אחד יבחר מה לעשות עם זה. כל אחד מוזמן לעזור במקרה הצורך, איפה שהוא רק רוצה".

* יו"ר ארגון השחקנים באיטליה דמיאנו טומאסי תקף את כוונת הליגה לקצץ כשליש ממשכורות השחקנים: "אם הקבוצות נפגשות ביניהן ואומרות שלא ישלמו משכורות בעוד במציאות, כשהן מדברות עם השחקנים, הן מחפשות פתרונות הגיוניים, זה מדאיג מאוד. אני לא מבין מדוע להפוך את השחקנים לאנשים הרעים. זה נראה לי מטורף. ההתנהגות הזו פשוט לא מובנת לי".

* ב-MLS עדיין לא פנו אל השחקנים כדי לקצץ בשכרם.

חברתו של ג'ק ווילשייר הכי רוצה שהפגרה תסתיים כבר

כדורסל

* הועד המנהל של פיב"א אירופה, בו חבר גם עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל, קיים היום ישיבת וידאו ארוכה בת כ-6 שעות, בה הוחלט בין השאר שהקיץ לא יתקיימו אליפויות של הנבחרות הצעירות לבנות ולבנים, קדטים, נוער ועתודה וכן הטורנירים הרשמיים עד גיל 14. המשמעות היא שנבחרת העתודה שלנו, שזכתה בשתי אליפויות אירופה רצופות, לא תוכל לנסות להגן על תארה בפעם השלישית באליפות שהייתה אמורה להתקיים בליטא הקיץ. גם הטורניר לנבחרות עתודה נשים, שהיה אמור להערך בארץ בתחילת חודש אוגוסט, לא יתקיים. החלטה נוספת שאינה נוגעת לקבוצות מישראל, היא לנסות לקיים פיינל-פורים בליגות של פיב"א במהלך חודש ספטמבר, במטרה לקבוע את אלופת היורוליג לנשים והליגות האחרות.

* דברים שיכולים לקרות רק בזמן הקורונה: מאמן הכדורסל היווני יורגוס דדאס, אחיו של סטפנוס דדאס מהפועל חולון, תקוע ברוסיה ואינו יכול לטוס חזרה לביתו. יורגוס, שפתח את העונה כעוזרו של דיוויד בלאט באולימפיאקוס, עבר בינתיים לאסטודור סראטוב, ובגלל השתהות הקבוצות הרוסיות בעצירת האימונים, נשאר בעיר עד לאחר סגירת הגבולות האוויריים במדינה. גם מאמן קאזאן, דימיטריס פריפטיס, נתקל בבעיה דומה. "אנחנו בקשר עם השגרירות היוונית ומנסים לפתור את הבעיה, אבל כמו שזה נראה כרגע, לפני סוף החודש לא נוכל לצאת מכאן", סיפר דדאס.


* שחקן בוסטון סלטיקס אנס קאנטר על חזרה אפשרית של ה-NBA: "אי אפשר להגיד אוקיי, חוזרים, ואז לשחק שבוע לאחר מכן. חלק מהשחקנים עושים דברים, חלק נעולים בדירות ולא עושים כלום. צריך לוודא שכולם בכושר טוב או פשוט קופצים לפלייאוף".

עוד בוואלה!

שיחה וירטואלית "בהולה" גרמה לפניית הפרסה הדרמטית של ליברפול

לכתבה המלאה

סקרמנטו תורמת את האולם שלה לטובת צוותי הרפואה

ענפים נוספים

* בליגת הבייסבול האמריקאית טוענים שיצליחו להתחיל את העונה כבר בתחילת מאי. התכנית, על פי ESPN, היא שכל 30 הקבוצות ישחקו באטצדיונים ללא קהל, כולם באריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully