וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון של ה-UFC לקורונה: לחזור ולקיים קרבות ב"אי פרטי"

הנשיא דיינה ווייט טען כי אחרי אירוע UFC249, הארגון יעבור לפעול במתכונת ייחודית: "יש לנו מטוסים משלנו, נבדוק את כולם כל הזמן"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בעוד בליגות הספורט השונות עדיין נמצאים בחוסר וודאות משווע לגבי המשך העונות, יש ליגה אחת שבה העסקים מתנהלים כרגיל. כמעט. מדובר ב-UFC, שם הנשיא דיינה ווייט מתעקש להמשיך ולקיים קרבות - גם אם זה אומר למצוא פתרונות יצירתיים למדי. לטענתו, ב-18 באפריל צפוי אירוע UFC249 ביעד שעדיין לא פורסם - ולאחר מכן, יעברו הלוחמים לאי פרטי.

"יש לי אולם שיארח את UFC249, יש לי את המקום הזה לחודשיים ובינתיים אנחנו שם", אמר. "יהיו קרבות מדי שבוע. מחר או מחרתיים גם אסגור אי פרטי, נקיים קרבות בינלאומיים. לא הייתי מסוגל להביא את כולם לארצות הברית, אז יש לי אי פרטי ונטיס את כולם לשם. החל מה-18 באפריל ה-UFC יחזור, יש לנו מטוסים משלנו ואי משלנו".

לוחם ה-UFC קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני. AP
יהיה מעניין.קונור מקגרגור מול דונלד "קאובוי" סרוני/AP

כשנשאל איפה, בכל זאת, יתקיים אירוע UFC249, ווייט השיב: "ESPN". בארגון כבר דחו שלושה קרבות בשל נגיף הקורונה, אבל הנשיא משוכנע שמצא את הדרכים להתמודד עם המצב החדש: "כל הלוחמים ייבדקו שוב ושוב, ניקח רק לוחמים ושופטים בריאים ונדאג שכולם יהיו בריאים. נבדוק אותם לפני, במהלך ואחרי הקרבות".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully