וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחה וירטואלית "בהולה" גרמה לפניית הפרסה הדרמטית של ליברפול

כינוס טרנס-אטלנטי שכלל אוהדים מקורבים אבל לא את קלופ והשחקנים גרם לליברפול לסגת מההחלטה להוציא את עובדיה לחל"ת. ג'יימי קראגר מברך: "התביישתי במועדון שלי, שמח שהם היו מספיק נבונים כדי לשנות את דעתם"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של הכדורגלנים

שיחת ועידה טרנס-אטלנטית בין ארצות הברית לאנגליה גרמה לליברפול לחזור בה מההחלטה להוציא מאות מעובדיה לחל"ת - שעוררה ביקורות רבות בממלכה.

על פי "דיילי מייל", ראשי ליברפול הופתעו מהזעם הציבורי שהורגש בעקבות ההחלטה. אמנם מועדונים בעלי עבר עשיר בכדורגל האנגלי כמו טוטנהאם וניוקאסל הוציאו את עובדיהם לחל"ת, אבל במקרה של ליברפול, מועדון עם משאבים בלתי נדלים ובעלים עשיר ביותר, התגובות היו חריפות בהרבה.

מימון מאות העובדים של ליברפול אמור היה ליפול על ממשלת בריטניה, שהבטיחה לכסות עד 80 אחוז מהמשכורת של מאות אלפי מובטלים שהוצאו לחל"ת. אבל אחרי הביקורת שנמתחה הן מצד אנשי תרבות באנגליה והן מצד אוהדים ופרשנים, הוחלט לקיים כינוס וירטואלי רב משתתפים, שנוהל על ידי חברת "פנוויי" שמחזיקה בבעלות על המועדון ובסיסה בבוסטון, והתקיים עם ראש עיריית ליברפול, ראשי ערים סמוכות, אפילו כמה אוהדים מקורבים - אבל ללא יורגן קלופ ונציגות מהשחקנים.

מנכ"ל ליברפול פיטר מור. AP
האוהדים התביישו. מנכ"ל ליברפול פיטר מור/AP

בשיחה טיכסו כל הגורמים עצה כיצד לשפר את התדמית הציבורית של המועדון, שספגה מכה לא קלה ביממה האחרונה, ובסופו של דבר יצאו עם החלטה: אנחנו חוזרים בנו.

"שיקול הדעת שלנו היה מוטעה, אנחנו מתנצלים על כך", כתב מנכ"ל ליברפול פיטר מור במכתב הבהרה לאוהדים, שחלקם זעם.

חלק מהעובדים שכבר הספיקו לצאת לחל"ת יחזרו כמה לעבודתם, אולם בדומה למה שנעשה במנצ'סטר יונייטד - שהודיעה אף היא אמש שלא תוציא את 900 עובדיה לחל"ת - רבים מהעובדים יתמקדו בעבודות למען הקהילה ולא בעבודה מעשית בקבוצה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול מחבק את סאדיו מאנה. רויטרס
נחשו מי לא היה חלק מהשיחה? קלופ עם סאדיו מאנה/רויטרס

כך או כך, המהלך הניח את דעתם של כמה מהפרשנים וכמה מסמלי ליברפול. אחד מהם, ג'יימי קראגר, אמר אמש: "הייתה לי תקווה שההחלטה הזו עוד איכשהו תתהפך. כעסתי על המועדון שלי, הרגשתי שאני מתבייש בו, שהוא מאכזב אותי ועוד מיליונים ברחבי העולם. ליברפול מובילה את הפרמיירליג עכשיו, היא אלופת העולם, ויש כל כך הרבה אנשים שנושאים אליה עיניים. בגלל זה לא יכולתי להאמין שזו ההחלטה שהם קיבלו מלכתחילה. הובכתי. אני שמח שהיתה בהם את התבונה לשנות את דעתם, שהם לא התעקשו יותר מדי".

גם שחקן העבר של ארסנל איאן רייט אמר ש"אף לא מאוחר מדי להיות צודק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully