וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם היו גאים בליברפול של קלופ. עכשיו כל המוניטין שלה נהרס"

באנגליה ממשיכים לתקוף את ליברפול על ההחלטה לשחרר לחל"ת מאות עובדים. פירס מורגן שוב ביקר: "זה מה שהחליט הבעלים המיליארדר מאמריקה"

עריכת וידאו: מתן חדד

משבר הקורונה בעולם, שגרם למשבר גדול בעולם הכדורגל, יצר מתיחות באנגליה בכל הנוגע לקיצוץ השכר של הכדורגלנים. בין השחקנים לקבוצות עדיין לא הושגה הסכמה בנוגע לגודל הקיצוצים בשכר של, כשעל פי הדיווחים בממלכה - כל קבוצה תשב עם השחקנים שלה ותנסה להגיע לסיכום, ולא ייעשה קיצוץ רוחבי על כולם.

בינתיים מי שהפכה ל"נבל הגדול" של הכדורגל בימים האחרונים היא ליברפול, שהחליטה להוציא מאות מעובדי המועדון לחופשה ללא תשלום. על פי התקנות באנגליה בעת המשבר - מי שיוצא לחל"ת מקבל 80 אחוז משכרו מהמדינה. כעת באנגליה לא מבינים למה קופת המדינה צריכה לשלם שכר של כ-200 עובדים, במועדון שרק לאחרונה הכריז שבשנה שעברה הרוויח 47 מיליון ליש"ט ומגלגל מאות מיליונים מדי שנה.

הבעלים של ליברפול ג'ון הנרי מתחבק עם יורגן קלופ. GettyImages
מרגיז את האנגלים. הנרי/GettyImages

מגיש הטלוויזיה פירס מורגן, אחד מאוהדי הכדורגל המוכרים באנגליה, הביע היום (שני) שוב מחאה נגד הבעלים האמריקאי של ליברפול, ג'ון הנרי: "ליברפול בנתה לעצמה מוניטין נהדר בשנים האחרונות תחת יורגן קלופ, עם הזכייה בליגת האלופות, עם הקבוצה הדינמית הנפלאה, כולם היו גאים, כולם אהבו את ליברפול ואת מה שהיא מייצגת. אבל הכל נגמר. הכל נגמר, כי הבעלים המיליארדר שלהם מאמריקה החליט שבשנה שבה המועדון רשם רווחים של 46 מיליון ליש"ט הוא הולך לשחרר את כל אנשי המועדון".

פירס טוען ש"עכשיו משלם המסים ישלם 80 אחוז מהמשכורות של אנשי המועדון. וכל זה כשהקבוצה משלמת משכורות של מיליוני ליש"ט בשנה לשחקנים. זו פשוט החלטה מדהימה בטיפשותה מצד ליברפול".

עוד בוואלה!

באנגליה ממשיכים לתקוף את ליברפול על "החלטה דוחה שתגרום לנזק בלתי הפיך"

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח שחקנה של ליברפול. רויטרס
כמה הם יקריבו? שחקני הפרמיירליג/רויטרס

אגב, ליברפול היא לא היחידה שמעוררת זעם באנגליה בימים אלה. במהלך השא ומתן הין השחקנים לליגה, ארגון השחקנים דרש שהקבוצות יחשפו את מצבן הכספי המדויק - על מנת להבהיר למה הן דורשות מהשחקנים לקצץ 30 אחוז מהשכר שלהם. ארגון השחקנים אף טען שהכסף שיקוצץ מהמשכורות שלהם יילך לקבוצות - ולא למשלם המסים, ולפיכך ייגרע משירותי הרפואה.

מדובר ב"משחק האשמות בין העשירים לעשירים יותר", כתב היום מרטין ליפטון ב"דיילי מייל", "התעלולים של ארגון השחקנים מאיים על המוניטין של הכדורגל... הציבור עלול להפנות את גבו למשחק". שר התרבות כתב ב"טלגרף": "בזמן שהקופה הציבורית מממנת עובדים בעלי שכר נמוך, בזמן שלא נוגעים בשחקנים שמרוויחים מיליונים ובעלי הקבוצות המיליארדרים - זה משהו שהציבור לא יסכים לקבל. בזמן משבר לאומי, הספורט הלאומי שלנו חייב לקחת חלק. אני מצפה מראשי הכדורגל לבחון היטב את הלך הרוח במדינה, ולהגיע מהר להסכם".

אתמול שחקן העבר של ליברפול ג'יימי קראגר צייץ: "יורגן קלופ הראה חמלה בכל התקופה הזאת, שחקנים בכירים קיצצו בשכר, ואז כל הכבוד הזה והמחוות הללו נעלמו. רע מאוד, ליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully