וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה ממשיכים לתקוף את ליברפול על "החלטה דוחה שתגרום לנזק בלתי הפיך"

אלופת אירופה היוצאת הוציאה חלק מעובדיה לחל"ת, שחקני עבר ופרשנים בממלכה תקפו מכל כיוון: "זה מגעיל", "תתביישו", "גול עצמי"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

זעם גדול על ליברפול בעקבות ההחלטה להוציא כ-200 מעובדי המועדון לחל"ת. "יורגן קלופ הראה חמלה בכל התקופה הזאת, שחקנים בכירים קיצצו בשכר, ואז כל הכבוד הזה והמחוות הללו נעלמו. רע מאוד, ליברפול", צייץ שחקן העבר של המועדון ג'יימי קראגר, ולא היה היחיד שהביע ביקורת. "אני לא מכיר אף אוהד ליברפול שלא נגעל מהדבר הזה", הוסיף סטן קולימור.

העובדים, הדגישו באלופת אירופה היוצאת, ימשיכו לקבל שכר מלא - 80 אחוז תשלם המדינה, והמרסיסיידרס ישלימו את 20 האחוזים הנותרים. ובכל זאת, המהלך לא התקבל בצורה יפה בממלכה. "תתביישו", צייץ העיתונאי פריס מורגן. "הבעלים שלכם הוא מיליארדר אמריקאי, אתם לא אמורים להשתמש בכספי המסים הבריטיים ככה. יורגן קלופ הסכים לזה?"

דני מרפי, ששיחק במועדון מ-1997 עד 2004, כתב טור נזעם ל"דיילי מייל", ובו תקף את הקבוצות השונות שנעזרות בכספי הממשלה כדי לשלם לעובדים. "זה דוחה, כי הכוונה לא היתה שקבוצות עם המון כסף ישתמשו בזה", טען. "אני מאוכזב בעיקר מההחלטה של ליברפול, כי היא עומדת בניגוד לרוח והאחדות של המועדון, בעיקר מאז אסון הילסברו".

מרפי הוסיף וכתב: "בטווח הקצר זה יחסוך להם כסף, אבל בטווח הארוך זה יגרום לנזק בלתי הפיך. זה גם גורם לשחקנים להיראות רע, שלא באשמתם".

בטור שנכתב ב"ליברפול אקו" השמיעו דברים דומים לאלה של מרפי. "אחרי כל כך הרבה הצלחות על כר הדשא, הבעלים תרמו כעת לשער עצמי מבחינת יחסי ציבור, שחושף אותם לביקורת מוצדקת", נכתב. יש לציין כי גם טוטנהאם, ניוקאסל, נוריץ' ובורנמות' פעלו בצורה דומה, אולם אף אחת מהן לא ספגה ביקורות כמו שספגה ליברפול, ולא קשה להבין מדוע.

"אם בעלי ליברפול יישארו איתנים בהחלטתם", נכתב, "קבוצות רבות אחרות יעשו את אותו הדבר. אם ליברפול יכולה להרוויח מזה, למה שהן לא? אלה זמנים חסרי תקדים, בהם כולם מתבקשים לקבל החלטות בלתי נמנעות, אבל ההחלטה הזו איומה מבחינת ליברפול. נקווה שלא מאוחר מדי לשנות אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully