וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המישור הכלכלי יכריע: שיפור בסיכוייו של אנדי הרצוג להישאר בנבחרת ישראל

7.4.2020 / 14:24

פניית פרסה? בהתאחדות לכדורגל נוטים לתת לרוטנשטיינר את המנדט, האוסטרי מעוניין שבן ארצו ימשיך לפלייאוף ולליגת האומות. שניהם יידרשו לקצץ

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

אם בתחילת השבוע נדמה היה שסיכוייו של אנדי הרצוג להמשיך כמאמן נבחרת ישראל לשלב הפלייאוף על העפלה ליורו ולמשחקים בליגת האומות שואפים לאפס, הרי שבתום יומיים של שיחות וידאו עם המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר, קיים סיכוי סביר שכוכב העבר של נבחרת ישראל דווקא יישאר בתפקידו לקראת המשימות בספטמבר ואוקטובר. מה שיכריע, ככל הנראה, יהיה האלמנט הכלכלי.

רוטנשטיינר טען גם בשיחת הווידאו שקיים אתמול עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, המנכ"ל רותם קמר וחבר ההנהלה שינו זוארץ, שהרצוג צריך להמשיך לשתי המשימות הקרובות בכפוף להודעה שלו כי הוא מחויב לכך ב-100 אחוז וכי אין לו בעיות משפחתיות לעמוד באתגר. גם היום, בישיבה מקצועית עם הוועדה המקצועית שלצד ההתאחדות לכדורגל, אשר נערכה באמצעות זום ובה השתתפו בין היתר משה זוארץ, אלי אוחנה, דרור קשטן, מורן מאירי ואחרים, המשיך המנהל הטכני לטעון כי לא צריך למנות מאמן אחר כעת, אלא לתת להרצוג להישאר.

בוועדה המקצועית ישנה נטיה ברורה לתת לרוטנטשיינר את המנדט אולם השלמת המהלך תהיה, כאמור, תלויה בפן הכלכלי. המנהל הטכני צריך יהיה לעמוד בקיצוץ אשר יניח לפניו המנכ"ל קמר, ולאחריו הרצוג, שישמע כי עליו לקצץ בצורה משמעותית בעצמו. יש להדגיש כי שלשום, העמדה היתה שהמאמן לא יוכל להשתכר מעבר לחוזה שלו שמסתיים ב-1 במאי, כלומר - האוסטרי צריך היה לעבוד ללא תמורה עד שלב הפלייאוף. עתה, לאחר שמשחקי הפלייאוף על העפלה ליורו הוצמדו לליגת האומות, וקיימת הבנה שמאמן הנבחרת צריך לעשות את שתי המשימות יחדיו, להתאחדות לכדורגל ברור כי הרצוג כן צריך לקבל משכורת, אם כי מקוצצת ולא גבוהה עבור החודשים הקרובים.

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
טרם התקבלה החלטה. הרצוג ורוטנשטיינר/שלומי גבאי

בהתאחדות לכדורגל הודיעו היום (שלישי) כי חברי הוועדה המקצועית קיימו הבוקר שיחת זום, בה דנו בין היתר בעתידו של מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג והאפשרויות העומדות בפני ההתאחדות. לאחר החג יתקיימו שיחות בין המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר לכוכב העבר האוסטרי, על מנת לבחון את המשך פעילותו של המאמן.

"המנהל הטכני רוטנשטיינר, הסביר כי לתפישתו לא נכון להפריד את משחקי הפלייאוף מול סקוטלנד ומול סרביה/נורבגיה ואת ליגת האומות, בה תשחק הנבחרת בדרג ב' וצפויים להסתיים עד סוף חודש נובמבר", אמרו בהתאחדות. כמו כן, דנו בשיחה "בדרכים הנכונות בסיטואציה הנוכחית לשמר פעילויות מסוימות, בהן קורסים למאמנים ונבחרות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully