וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג מפלרטט עם ברמן, ומקבל תשובה חריפה מווילי רוטנשטיינר

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל: "אם מאמן לא מחויב ב-100 אחוז, עדיף שלא יהיה סיכום". הרצוג: "יהיה כיף לאמן את ברמן"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

(עדכון ראשון: 9:23)

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

בראיון שהעניק לתקשורת האוסטרית ביום שישי, טען מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג שהיה רוצה לקבל הבהרות על עתידו תוך שבועיים. משחקי הפלייאוף על העפלה ליורו נדחו בשל מגפת הקורונה, ועדיין לא ברור האם ההתאחדות תבחר להשאיר את האוסטרי עד המפגש הדחוי מול סקוטלנד, ואולי אפילו להאריך את חוזהו מעבר לכך. "מתי יהיה משחק והאם אנדי הרצוג יאמן אותו - אי אפשר לדעת כרגע", אמר. "או שאהיה בפלייאוף וחוזי יוארך, או שלא. כך או כך, זה יהיה עצוב".

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר לא אהב את הדברים ששמע. "זה הכרחי שמאמן יהיה ב-100 אחוז מאחורי הקבוצה שלו", אמר. "אם זה לא המצב, אולי עדיף שלא יהיה סיכום. זה יאכזב אותי אם אנדי לא ימשיך. הכוונה שלי היא שיאמן בפלייאוף, וגם לטווח רחוק יותר".

מאוחר יותר, הרצוג גם פלרטט פעם נוספת עם ורדר ברמן אליה הוא הוזכר לאחרונה כמועמד. האוסטרי היה אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות המועדון צפון גרמניה וכשנשאל בנוגע לחזרה אליו, השיב: "יהיה כיף לאמן את ברמן. באיזשהו שלב המטרה שלי תהיה לעבוד בבונדסליגה הגרמנית".

הרצוג בבידוד

בשבוע שעבר פרסמנו כי המנהל המקצועי חפץ בהמשך דרכו של הרצוג, שחוזהו אמור היה להסתיים לאחר המשחק מול סקוטלנד. לא מן הנמנע כי למאמן האוסטרי יוצע חוזה חודש עם שכר נמוך יותר, בשל משבר הקורונה ודחיית רוב משחקי הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully