וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בכדורגל העולמי: אימו של פפ גווארדיולה מתה מקורונה

מנצ'סטר סיטי הודיעה שדולורס סאלה בת ה-82 מתה במנרסה אחרי שנאבקה בנגיף הקטלני בימים האחרונים: "אנחנו המומים". המאמן המצליח אמר רק לפני כמה ימים: "נחזור מהמשבר הזה חזקים וטובים יותר"

עריכה: שאול אדם

אבל נפל הערב (ראשון) על עולם הכדורגל, אחרי שהתברר שדולורס סאלה קאריו, אימו של פפ גווארדיולה, מתה מקורונה. קאריו בת ה-82 חלתה בימים האחרונים וחלה הידרדרות מהירה במצבה עד שמותה נקבע בבית חולים במנרסה שבספרד, בסמוך לעיר הולדתו של המאמן המצליח.

"אנחנו כואבים והמומים להודיע על מותה של אימו של פפ גווארדיולה", נמסר מטעם מנצ'סטר סיטי.

אמו של פפ גווארדיולה. GettyImages
הידרדרות מהירה. אימו של פפ גווארדיולה/GettyImages
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
בשורה איומה. פפ גווארדיולה/רויטרס

גווארדיולה היה אחד מעשרות אנשי כדורגל שתרמו תרומה נדיבה לקהילה בעקבות התפשטות הנגיף ברחבי העולם. בשבוע שעבר התברר שתרם מכיסו כמיליון יורו למאבק במחלה ברחבי קטאלוניה - מה שלא עזר לאימו לשרוד.

רק לפני כמה ימים אמר בראיון לכלי התקשורת באנגליה דברים שמקבלים כעת משמעות מצמררת: "נחזור מהמשבר הזה חזקים יותר, טובים יותר, נחמדים יותר, ואולי גם שמנים יותר. שמרו על עצמכם".

קאריו בת ה-82 הותירה אחריה מלבד פפ שתי בנות המבוגרות ממנו. היא עבדה במשך כל חייה כאשת מכירות, אולם בשנה האחרונה חלה הידרדרות קלה במצבה הרפואי. ובן זוגה ואלנטי גווארדיולה נותרו להתגורר בעיירה הקטנה סאנטפדור בקטאלוניה, גם שנים אחרי שבנם הפך לאחד המאמנים המצליחים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully