וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו: "ניימאר חייב להיות יותר מקצוען, כמו מסי ורונאלדו"

שחקן העבר של נבחרת ברזיל סיפר על העצה שנתן לכוכב פריס סן ז'רמן במפגש האחרון: "יש לו יותר מדי הסחות דעת, ביקשתי ממנו להתנהג כמקצוען"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

ניימאר נמצא בברזיל מאז שהכדורגל מושבת, ופרט לשתי סערות שעורר כשהפר את הבידוד, הוא משתדל לשמור על כושר בתקווה לחזור לשחק עוד העונה במדי פריס סן ז'רמן. מי שנפגש איתו בזמן המשבר הוא זיקו, כוכב העבר של נבחרת ברזיל, שסיפר ל"גאזטה דלו ספורט" על העצה שנתן לו.

"נפגשנו לאחרונה וביקשתי ממנו להיות יותר מקצוען", אמר המאמן בן ה-67. "לניי יש יותר מדי הסחות דעת. אני מאוד אוהב אותו והצורה בה הוא משחק כדורגל פשוט נהדרת, אבל הוא חייב להתנהג כמקצוען. להיות יותר כמו מסי ורונאלדו שחיים עבור הכדורגל. יש לו קבוצה טובה, פ.ס.ז' יכולה לזכות בליגת האלופות, אבל זה יהיה תלוי לא מעט באיכות שלו לאורך כל הטורניר ולא רק במשחק אחד. הוא כבר בן 28, יש לו יותר ניסיון ויותר בגרות".

זיקו, ניימאר, קאפו, הגרלה של נבחרת ברזיל 2011. GettyImages
מנסה לתרום מניסיונו. זיקו לצד ניימאר ב-2011/GettyImages

זיקו התייחס גם לגביגול, שהיה פלופ באינטר ומככב במדי פלמנגו, אותה הוביל לזכייה בגביע ליברטדורס ובאליפות ברזיל. "קשה לחלוצים לשחק באיטליה, בטח בגיל צעיר", אמר מי שהגיע לסרייה A בגיל 30 וסיפק שנתיים נפלאות באודינזה. "אינטר גם לא נתנה לקשר הזה מספיק זמן, לא ראתה איך היא יכולה להיוצא ממנו יותר. לא כל אחד הוא רונאלדו. הוא היה פנומן כבר בגיל 18. אין עוד אחד כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully