וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות של אסיר VIP: רונאלדיניו קיבל שיחת עידוד מקרלס פויול

הבלם ששיחק עם הברזילאי בברצלונה, הופתע כאשר חברו ענה לו מהכלא בפרגוואי. הסלולרי הוחזר לרונאלדיניו לאחר שהוחרם, והאישור לשימוש ניתן בעקבות משבר הקורונה שמונע קבלת מבקרים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: רונאלדיניו מובל למעצר

רונאלדיניו עומד לסגור חודש שלם בבית הכלא באסונסיון, אבל לפחות עכשיו יש לו את המכשיר הסלולרי כדי לשמור על קשר עם העולם שבחוץ. לפני כמה ימים החזירו החוקרים את הטלפונים לשחקן העבר הברזילאי ולאחיו שעצור יחד איתו מאז ניסיון הכניסה לפרגוואי עם מסמכים מזויפים בתחילת החודש, אחרי שהחרימו את המכשירים תחילה לצורך חקירה. ובין המתקשרים, כך מסתבר, היה גם קרלס פויול, הקפטן של רונאלדיניו מימי ברצלונה העליזים.

קרלס פויול עם רונאלדיניו במדי ברצלונה 2007. AP
אהבה גדולה. קרלס פויול עם רונאלדיניו ב-2007/AP

על פי "אל מונדו דפורטיבו", לרונאלדיניו הותר להשתמש בטלפון בשל העובדה שאין לו אפשרות לקבל מבקרים מאז התפשטות נגיף הקורונה, וכך בלם העבר ניסה ליצור איתו קשר טלפוני והופתע כאשר הברזילאי ענה לו. פויול ביקש לעודד אותו בימים הלא פשוטים ואיחל לפגוש אותו במהרה. לפני האיסור על הגעת לכלא, נטען כי ביקרו את הקשר האגדי גם כמה כדורגלנים שנמצאים בפרגוואי, ביניהם קרלוס גמארה, בלם הנבחרת המקומית בעבר.

רונאלדיניו חגג בשבוע שעבר את יום הולדתו ה-40 בכלא, ואמור להישאר שם לפחות עוד שמונה ימים. השהות הזו עלולה להתארך לאור חוסר ההתקדמות בחקירה וכן העובדה שבתי המשפט בפרגוואי עובדים במתכונת מצומצמת ואיטית מתמיד בגלל המשבר העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully