וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": "אשרף חכימי סיכם על הארכת חוזהו בריאל מדריד". הסוכן: זה לא נכון

על פי "מארקה", הבלאנקוס הבטיחו את חזרתו של המגן הימני המצוין שמשחק כמושאל בבורוסיה דורטמונד והוא יחתום עד קיץ 2023. סוכנו מכחיש

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

האם ריאל מדריד ניצלה את הפגרה הכפויה כדי לשמור על אחד הנכסים הבולטים שלה, שבכלל משחק בבורוסיה דורטמונד? היום דווח כי המגן הימני אשרף חכימי, שמושאל זו העונה השנייה לסגנית אלופת גרמניה, סיכם עם הבלאנקוס על הארכת חוזהו עד 2023, כך בדיווח של עיתון "מארקה", לפיו בריאל רואים בחכימי מגן שיכול לשרת את המועדון לאורך כל העשור הקרוב.

אשרף חכימי שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
עונה פנטסטית במדי בורוסיה דורטמונד. אשרף חכימי/GettyImages

יובנטוס, פריס סן ז'רמן וצ'לסי היו בין הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לרכוש את המרוקני הבינלאומי בן ה-21, שחוזהו הנוכחי בריאל מסתיים בעוד שנתיים. הבלאנקוס כנראה הצליחו להאריך את ההתקשרות ויחזירו את חכימי לסגל בעונה הבאה כדי שיתחרה על מקום בהרכב עם דני קרבחאל.

העונה כבש חכימי שלושה שערים בבונדסליגה ובישל עוד 10 ב-25 משחקים, כשבליגת האלופות היו לו עוד ארבעה כיבושים אחרי צמדים לרשת סלביה פראג ואינטר בשלב הבתים, בו שיחק לא מעט בקישור. לפני המעבר לדורטמונד, הספיק חכימי לרשום 17 הופעות במדי ריאל מדריד ולכבוש פעמיים בליגה.

עם זאת, אחרי הדיווחים, הסוכן שלו הכחיש את הידיעה. "החוזה שלו במדריד הוא זה שחתמנו ב-2017, והוא עד 2022", אמר, "כך שנחיה ונראה. אחרי שמשבר הקורונה ייגמר, נשב עם ריאל מדריד ועם דורטמונד ונדון על העניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully