וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות הבהירה לקבוצות: מהלך כמו בבלגיה לא עומד על הפרק

3.4.2020 / 9:20

הליגה הבלגית הופסקה והמוליכה קלאב ברוז' הוכתרה לאלופה. אופ"א מתחה ביקורת חריפה על המהלך, בכיר במנהלת: "אם נכתיר את מכבי תל אביב, אופ"א תמנע ממנה לשחק במוקדמות ליגת האלופות"

באדיבות צ'ארון שרי

בווידאו: צ'ארון שרי שומר על כושר

מנכ"ל מנהלת ליגות הכדורגל, ניקולס לב, העביר היום (שישי) מכתב לכל הקבוצות המקצועניות בעקבות ההחלטה לסיים את העונה אתמול בבלגיה ולהכתיר את המוליכה, קלאב ברוז', לאלופה. לב ציין שבאופ"א מתחו ביקורת חריפה על ההחלטה וכי קיימת התנגדות נחרצת למהלך כזה במדינות נוספות.

יתרה מכך, הודגש שבאופ"א ישקלו את השתתפות הנציגות של בלגיה במפעלים היבשתיים בעונה הבאה, מכיוון שמבחינת ההתאחדות האירופית התוצאות לא הושגו באופן ספורטיבי. בכיר במנהלת אף אמר היום: "זה אומר שאם היינו מסיימים את העונה ומכריזים על מכבי תל אביב כאלופה, אופ"א היו מונעים ממנה להשתתף במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה".

מנכ"ל מנהלת הליגה הנכנס ניקולס לב. צילום: יונתן בלום, מערכת וואלה! NEWS
העמדה של אופ"א ברורה. ניקולס לב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יונתן בלום

המכתב של ניקולס לב:  


1. אתמול בצהריים קיימנו ישיבת הנהלה טלפונית במסגרתה עודכנו חברי ההנהלה כי אנו ממתינים להנחיות משרד הבריאות, הצפויות לאחר חג הפסח, בתקווה לחדש את משחקי העונה.
 
2. במכתב שהגיע אלינו הלילה - כהמשך להודעת הליגה הבלגית על כוונתה לסיים לאלתר את עונת המשחקים - ציינו אופ"א, ארגון המנהלות (EL) וארגון הקבוצות הגדולות (ECA) באופן אחיד ומשותף כי הן מתנגדות באופן נחרץ למהלכים מעין אלו ועומדות על החובה של כל הגורמים המעורבים, ובכלל זאת ליגות הכדורגל, לעשות את כל הדרוש בכדי להביא את הליגות המקומיות לסיומן באופן ספורטיבי.
 
3. במכתב הובעה ביקורת קשה כלפי ההחלטה (של הליגה הבלגית) לסיים את העונה לאלתר תוך הבהרה כי קביעת תוצאות התחרות באופן לא ספורטיבי תסכן את הזכות של המועדונים אשר דורגו באותה התחרות (קרי, הליגה הבלגית) להשתתף בתחרויות הנערכות על ידי אופ"א.
 
4. המכתב מדבר בעד עצמו ומחזק את עמדתנו המשותפת לפיה יש לעשות את כל הדרוש, בכפוף למגבלות משרד הבריאות והרשויות ותוך שמירה על בריאות השחקנים, בכדי לסיים את משחקי העונה במלואם ובאופן ספורטיבי.
 

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully