וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: סמואל אטו נגד המדענים - "חארות, אפריקה היא לא מגרש המשחקים שלכם"

בדיון בין מומחים בטלוויזיה הצרפתית עלתה הצעה לנסות חיסון נגד קורונה קודם כל באפריקה, וחלוץ העבר הקמרוני יצא מכליו. שיפור במצבו של רושטו רצ'בר: "הוא מרגיש טוב". העונה בבלגיה הסתיימה, קלאב ברוז' אלופה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* דיון טלוויזיוני בין שני מדענים מומחים הצליח להוציא את סמואל אטו מכליו. בסרטון נראה ז'אן פול מירה, ראש מערך ההחייאה בבית החולים קושן בפריס, מציע לפרופסור קמיל לושט להשתמש באפריקה כ"מעבדה" כדי לבחון האם חיסון כלשהו יכול לעבוד נגד נגיף הקורונה. "זה בערך כמו שעשינו במחקרים על האיידס, כשניסינו את זה על זונות כי הן היו חשופות יותר ולא הגנו על עצמן", אמר מירה. "לא הגיוני שננסה עכשיו באפריקה כי שם אין מסכות ואין טיפול הולם?". אטו הזועם, שחקן ברצלונה ונבחרת קמרון לשעבר, הגיב בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "בני ז... אתם פשוט חארות. אפריקה היא לא מגרש המשחקים שלכם".

* שאלקה חזרה להתאמן במתחם האימונים שלה אחרי כשלושה שבועות. המאמן דויד ואגנר חילק את השחקנים לזוגות לצורך תרגולים קלים של ריצה וכדרורים. השחקנים הקפידו למלא אחר ההנחיות ושמרו על מרחק של 1.5 מטרים זה מזה, כפי שנדרש בגרמניה.

* בית החולים בו מאושפז רושטו רצ'בר עדכן לגבי מצבו של שוער נבחרת טורקיה לשעבר. בהודעת בית החולים אג'יבאדם נכתב: "רצ'בר ממשיך לקבל טיפול במחלקה הרגילה, מצבו טוב והוא משתפר מדי יום".

* משבר הקורונה הביא את ההתאחדות הבלגית להודיע מיידית על סיום העונה. קלאב ברוז', שהוליכה ב-15 הפרש על סגניתה גנט אחרי 29 מחזורים, זכתה באליפות. טרם התקבלה החלטה על היורדות לליגת המשנה והעולות ממנה לליגה העליונה.

* ביוון הוחלט להמשיך בהשבתת הליגה לפחות עד 24 באפריל. במהלך שיחת הווידאו שניהלו 14 ראשי קבוצות הליגה הבכירה, הציע בעלי פנאתינייקוס בתמיכת שלוש קבוצות נוספות להודיע על סיום העונה. הבעלים של אולימפיאקוס, שחלה בקורונה והחלים, דרש כמובן את הכתרת קבוצתו לאלופה במקרה שיוכרז על סיום העונה, לאור יתרון שבע הנקודות בפסגה על פני פאוק סלוניקי. להצעה לא היה רוב בשלב זה.

* אספניול הודיעה כי כל ששת חולי הקורונה בקבוצה, שנמצאו חיוביים בבדיקה שנערכה להם ב-17 במרץ, החלימו באופן מלא. חמישה שחקנים היו בין ששת החולים, כשמתוכם פרסמו השמות של הסיני וו ליי, האורגוואי לאנדרו קאבררה והארגנטינאי מתיאס ורגאס. כולם נדרשו להישאר בבתיהם, אבל יוכלו לחזור להתאמן שם, כמו יתר חבריהם.

* הממשלה באיטליה אסרה על הקבוצות לשוב להתאמן לכל הפחות עד ה-13 באפריל.

* זלאטן איברהימוביץ' שב למולדתו שבדיה והודה שעדיין לא החליט לגבי המשך הקריירה שלו: "נראה, אני עדיין לא יודע מה אני רוצה כרגע. בכל יום קורה משהו חדש".

* נדבק ראשון ב-MLS. בפילדלפיה הודיעו שאחד משחקני היוניון נדבק, שמו טרם פורסם. ליגת הכדורגל האמריקאית הופסקה ב-12 במרץ, עדיין לא ברור מתי תשוב.

כדורסל

* טריי תומפקינס, שחקנה של ריאל מדריד, החלים ממחלת הקורונה, כך אמר חברו לקבוצה רודי פרננדס בשיחה עם גולשים באינסטגרם. פרננדס הבהיר: "כולם בקבוצה מרגישים טוב, טריי התאושש לחלוטין".

* בליגה האיטלקית עושים ניסיון אחרון להציל את העונה. עד ה-10 באפריל תתקבל החלטה סופית, כרגע ההצעה שעל הפרק היא להכריע את העונה בטורניר טופ 8.

* 15 יום לאחר שהודיעה שארבעה משחקניה נדבקו בקורונה, אישרה ברוקלין כי כל השחקנים החלימו ומצבם טוב.

שמישהו ירחיק את בויאן בוגדנוביץ' מהמקרר

ענפים נוספים

* ניו אינגלנד פטריוטס העמידה את המטוס הפרטי שלה לטובת מדינת מסצ'וסטס. הבוקר הוא המריא מסין בחזרה לארצות הברית ועליו לא פחות מ-1.2 מיליון מסכות N95, למלחמה במגפת הקורונה. במסצ'וסטס עצמה נדבקו בינתיים למעלה מ-8,000 חולים, 120 איש מתו מהמחלה.

* קבוצת מרצדס הוציאה חלק מעובדיה לחל"ת. חלק מהנהגים קיצצו ממשכורתם, כך עשו גם חברי ההנהלה הבכירים.

* סימון ביילס מתקשה להתרגל לחיים ללא ספורט. "אני לא יודעת איזה אדם אני, מלבד ספורטאית", אמרה. "צריך להוריד את הרגל מהגז. עבור הרבה מאיתנו, זו משימה לא פשוטה. פיזית המאמנים יוודאו שנהיה מוכנים לאולימפיאדה, אבל מנטלית זה יהיה לא פחות קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully