וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן מגן על ז'ירו: "אסתבך אם אגיד מה אני חושב על בנזמה"

כוכב נבחרת צרפת הגיב לעימות החלוצים המתוקשר: "ז'ירו עזר לנו לזכות במונדיאל, זה חשוב". וגם: מאמן סוסיאדד טוען - גריזמן הוא "השעיר לעזאזל של ברצלונה"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של הכדורגלנים

העימות בין קרים בנזמה לאוליבייה ז'ירו ממשיך לככב בכותרות מדורי הספורט בצרפת. כזכור, חלוץ ריאל מדריד התייחס בזלזול לז'ירו במהלך לייב אינסטגרם למעריציו וכשהתבקש להשוות ביניהם אמר ש"אי אפשר להשוות בין מכונית פורמולה 1 לקארטינג".

האמירה של בנזמה הפכה לשיחת היום בצרפת, אולם גם בהתבטאויות מאוחרות יותר חלוץ ריאל לא נסוג מהציטוטים ואמר ש"בסך הכל אמרתי את האמת".

עכשיו שחקני נבחרת צרפת מתייצבים לימינו של ז'ירו, ובראשם כוכב הטריקולור אנטואן גריזמן. "אני לא יכול להגיב לסיפור הזה כי אם אגיד מה אני חושב על בנזמה, אסתבך בצרות", אמר. "אני אוהב את אוליבייה, הוא חלוץ טוב מאוד שעזר לנו לזכות בגביע העולמי. זה די חשוב בחיים, הייתי אומר".

אנטואן גריזמן עם אוליבייה ז'ירו נבחרת צרפת. רויטרס
תפס צד. גריזמן עם ז'ירו/רויטרס

גריזמן עצמו רחוק מליהנות משקט בימים אלה. ברחבי אירופה דווח אתמול שוב על האפשרות שברצלונה תעביר אותו לפריס סן ז'רמן כחלק מעסקת החזרת ניימאר, ולמרות שגריזמן לא הגיב לדיווחים באופן ישיר, יש מי שעשה זאת עבורו.

"ברצלונה הפכה אותו לשעיר לעזאזל שלה. העומס שהם שמו על הכתפיים שלו יותר מדי גדול", אמר מרטין לסארטה, שאימן את גריזמן בהצלחה בריאל סוסיאדד. "שילמו עליו הרבה כסף, אז עכשיו מוכנים להאשים אותו בכל דבר שקורה במועדון. ברור לי שעתידו בברצלונה מוטל בספק, אבל אני חושב שזה לא בגלל שהוא לא מספיק טוב או לא עונה על הציפיות, זה בגלל המצב הקשה שברצלונה נמצאת בו על רקע התפשטות הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully