וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: טורניר ווימבלדון בוטל רשמית, לואיס פרננדס החלים, רושטו במצב מדאיג

טורניר הטניס בלונדון בוטל לראשנה מאז מלחמת העולם ה-2, פדרר: "אני שבור". אשתו של שוער העבר הטורקי מספרת על החיים של בעלה עם הנגיף: "העור שלו הפך אפור, כמו השפתיים". הצרפתי מספר על הסימפטומים וההחלמה, ב-NFL משדרים עסקים כרגיל. עדכונים שוטפים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* אשתו של שוער העבר הטורקי רושטו סיפרה על המאבק של בעלה עם הנגיף: "72 השעות האחרונות היו קשות ואני מקווה שמעתה הכל ישתפר. זהו מאבק של אדם מול וירוס חדש שלא מוכר לגוף. חשוב מאוד לזהות אותו. הוא לא נשאר בגרון או באף, אלא זז מהר ומתפשט לריאות. לרושטו היו ימים ושעות כאילו הוא חלה במלריה, סימפטומים מוזרים שמעולם לא חווה. הוא היה חלש מאוד, איבד תיאבון, העור שלו הפך אפור, כמו השפתיים. הוא נשם בכבדות, השיעול שלו לא פסק והוא התקשה לדבר. גם הדופק שלו היה לא יציב".

* פאולו דיבאלה, שגילה כי הוא נושא את הנגיף ב-21 במרץ, סיפר: "היה לי שיעול כבד, הרגשתי עייף וכשנרדמתי היה לי קר. בהתחלה לא חשבתי שקרה לי משהו, אבל אז הבנתי שאותו דבר קרה גם לשני חברים שלי לקבוצה. היו לנו כאבי ראש וייעצו לנו לא לקחת דבר. רציתי להתאמן, אבל אחרי חמש דקות לא יכולתי לנשום. אנשים חייבים להיזהר ולהישאר בבתים".

* נשיא פיורנטינה רוקו קומיסו הודה כי "יש סיכוי גבוה שהעונה באיטליה תבוטל. אנחנו לא יכולים להתאמן כרגע, המגפה עוד לא הסתיימה".

* המאמן הטורקי פתיח טרים, שנדבק בקורונה, שוחרר מבית החולים ויעבור לבידוד ביתי.

שוער העבר הטורקי רושטו רצ'בר. GettyImages
סימפטומים לא מוכרים. רושטו (צילום: GettyImages)/GettyImages

לואיס פרננדס, לשעבר כוכב נבחרת צרפת בכדורגל ומאמן בית"ר ירושלים,החלים מהקורונה. הצרפתי בן ה-60 סיפר שהחלים אחרי שבועיים של מחלה: "הייתי קצת עייף, היו לי סימפטומים כמו אובדן של חוש הטעם והריח, לא חום או שיעול. אבל עכשיו מצבי משתפר יותר ויותר. אפילו יצאתי לדוג. יש לי עכשיו אפילו יותר מוטיבציה ותשוקה מאשר לפני כן".

כדורסל

* מרכוס סמארט, שהחלים מקורונה, הודיע כי יתרום דם לניסוי שמטרתו למצוא תרופה לנגיף הקטלני. על פי דיווחים, מספר שחקנים נוספים הסכימו גם הם להשתתף בניסוי.

* בארגון השחקנים של ה-NBA מנהלים שיחות עם הליגה. אם העונה תבוטל, ייתכנו קיצוצים רוחביים של 25 אחוז לכל שחקני הקבוצות.

רודי גובר חזר להתאמן

ענפים נוספים

* טורניר ווימבלדון לשנת 2020 בוטל רשמית - כך הודיע היום אול אינגלנד קלאב, מארגני טורניר הגרנד סלאם על הדשא בלונדון. זו הפעם הראשונה שהטורניר מתבטל מאז מלחמת העולם השנייה. הוא מצטרף לרשימה ארוכה ומכובדת של טורנירים שבוטלו - כמו יורו 2020, אולימפיאדת טוקיו ועוד רבים אחרים.

* על אף משבר הקורונה, ב-NFL מתעקשים: העונה תתקיים כסדרה. חמישה חודשים נותרו, אולם בליגה מבהירים שכרגע, אין כל כוונה לשנות את לוח הזמנים והמשחקים, כולל המשחקים שאמורים להתקיים בלונדון ומקסיקו סיטי. "אנחנו מתכננים לקיים עונה מלאה", אמר סגן נשיא הליגה ג'ף פאש.

* השחיינית ההונגריה בוגלרקה קפאס, שזכתה במדליית זהב באליפות העולם האחרונה, הודיעה שנדבקה בקורונה.

* טורונטו ביטלה את כל האירועים בעיר - כולל אירועי ספורט - עד ה-30 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully