וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של רחים סטרלינג "מסרב לפסול את האפשרות" שהוא יחזור לליברפול

בצרפת טוענים: האנגלי עשוי לעבור ממנצ'סטר סיטי לאלופת אירופה. ב"דיילי מייל" טוענים: "מנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש את מתייס דה ליכט בקיץ הקרוב"

מתוך יוטיוב

בווידאו: אריק דייר עולה ליציע ומתעמת עם אוהד של טוטנהאם

ליברפול עשויה לנסות להחתים מחדש את רחים סטרלינג בקבוצה, חמש שנים אחרי שעזב למנצ'סטר סיטי, כך טוענים דיווחים בצרפת. סטרלינג עזב את ליברפול תמורת 49 מיליון ליש"ט בעסקה שקוממה את אוהדי אלופת אירופה, אבל ב"ל'אקיפ" מצטטים את אחד מסוכניו של האנגלי בן ה-25, שהביע את הערכתו ליורגן קלופ ומנסה להשאיר את הדלת פתוחה: "גם אם רחים מקושר לסיטי, הוא לא שכח מליברפול, כי שם הוא גדל והפך לגבר. נכון שהעזיבה שלו עוררה מחלוקת, אבל מאז כבר עבר הרבה זמן והכל אפשרי". בשיחה עם עוקביו באינסטגרם ש"למען האמת אני אוהב את ליברפול. אל תבינו אותי לא נכון, זו קבוצה שתמיד בלבי, קבוצה שעשתה עבורי המון ועזרה לי להתפתח, אז...".

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
עוד מעבר שנוי במחלוקת? סטרלינג/GettyImages
מתייס דה ליכט שחקן יובנטוס. GettyImages
מנצ'סטר יונייטד סימנה אותו כבר מזמן. דה ליכט/GettyImages

דה ליכט ליונייטד?

ב"דיילי מייל" האנגלי מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תנסה להציע למתייס דה ליכט וליובנטוס נתיב בריחה אחד מהשנייה כשהכדורגל באירופה יחזור לנורמליות וחלון ההעברות הבא יפתח. האם הבלם ההולנדי יעזוב את אלופת איטליה שנה בלבד אחרי שנרכש מאייאקס תמורת סכום עצום של 85.5 מיליון יורו?

דה ליכט בן ה-20 מתקשה להותיר חותם חיובי מאז שהגיע בקיץ ובסוף דצמבר אף איבד את מקומו בהרכב יובנטוס למריח דמירל, אך הטורקי נפצע וההולנדי חזר לתמונה. יחד עם זאת, המציאות המקצועית ביחד עם המציאות הכלכלית החדשה שנוצרה ממשבר הקורונה, עשויה לגרום ליובנטוס להסכים למכור אותו.

יונייטד התעניינה מאוד בדה ליכט לפני שהוא עבר ליובנטוס והיא רכשה את הארי מגווייר. לשדים האדומים יש בלמים נוספים דוגמת אריק באי, ויקטור לינדלוף, פיל ג'ונס ואקסל טואנזבה, אבל אף אחד מהם לא שומר על יציבות מקצועית או בריאותית ואולה גונאר סולשיאר ישמח להתחזק בבלם בכיר. כריס סמולינג שמושאל לרומא, צפוי להירכש על ידיה ולהישאר בבירת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully