וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביטול עונת הפרמיירליג יגרום למהומה בליברפול, זה לא הגיוני"

פול אינס מזדהה עם החששות של המרסיסיידרס: "חייבים לסיים את העונה ויהי מה". גלן ג'ונסון: "סלאח עדיין לא מספיק מוערך"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

באנגליה ממשיכים לעסוק בשאלת גורל עונת 2019/20, ובאליפות שאולי ואולי לא תגיע לליברפול אחרי 30 שנה. "זה מצב מסובך, כי צריך לנסות ולרצות את כולם", אמר קשר העבר פול אינס. "אתם יכולים לדמיין מה זה לחכות 30 שנה לזכות באליפות ואז, כשאתה ממש על הסף, העונה מבוטלת? המהומה לה זה יגרום בליברפול... האם עדיף לעצבן קבוצה אחת כדי לרצות את האחרות, או שפשוט להעניק להם את האליפות?"

המרסיסיידרס מוליכים ב-25 הפרש על הסגנית מנצ'סטר סיטי, אבל הם לא היחידים שיושפעו מההחלטות הדרמטיות שיתקבלו בקרוב. "חייבים להשלים את העונה, בין אם זה במאי או ביוני, נותרו רק תשעה משחקים", הוסיף אינס. "בין אם עם קהל או בלי, זה שאחרים יחליטו, אבל יותר מדי מוטל על הכף, לא רק עבור ליברפול. גם קרב ההישרדות כל כך צמוד, ברור כשמש שחייבים לסיים את העונה. ביטולה לא יהיה הגיוני".

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו. רויטרס
כולם מחכים בקוצר רוח להחלטה. סלאח ופירמינו/רויטרס

אחד הגורמים העיקריים לאליפות הבלתי נמנעת של יורגן קלופ הוא מוחמד סלאח, שעדיין לא מקבל את הקרדיט לו הוא ראוי לפי שחקן העבר של המועדון גלן ג'ונסון. "אם הייתי מרכיב את נבחרת העונה כל שלושת החלוצים של ליברפול היו בפנים, אבל אם הייתי חייב לבחור, הייתי בוחר בסלאח", אמר מגן העבר. "הוא עדיין לא מספיק מוערך. הוא כבר כבש 91 שערים ואפילו אם לפעמים הוא מחמיץ, הוא עדיין מסוכן בצורה בלתי רגילה".

לעומת סלאח, שהגיע ככוכב, ג'ורדן הנדרסון עלה למעמד כזה רק בשנתיים האחרונות. "לפני לא הרבה זמן היה נראה שהוא יעזוב", אמר ג'ונסון. "אבל בשנתיים האחרונות הוא הפך לאחד השחקנים הכי חשובים אצל יורגן קלופ. הוא אולי לא תופס את העין, אבל שחקנים כמוהו הם לעתים השחקנים המשפיעים ביותר בקבוצות מצליחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully