וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי "המומה": למה ליברפול הצטרפה ליוזמה נגד האלופה?

קבוצות הפרמיירליג דורשות שעונש ההשעיה של סיטי מאירופה יחול גם בזמן הערעור שלה. סיטי כועסת: מילא הקבוצות מתחתינו, אבל למה ליברפול?

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

מנצ'סטר סיטי נותרה "המומה" מהמעורבות של ליברפול ביוזמה של קבוצות למנוע מהסיטיזנס להשתתף בליגת האלופות בשנה הבאה על רקע הערעור שלה. כידוע, מנצ'סטר סיטי נענשה על ידי אופ"א בהרחקה לשנתיים מהמפעלים האירופיים בעקבות הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי. הקבוצה ערערה על ההחלטה ל-CAS. השבוע דווח באנגליה שכל הקבוצות בטופ-10 בפרמיירליג - מלבד שפילד יונייטד וסיטי כמובן - פנו ביחד ל-CAS בקריאה משותפת למנוע מסיטי לשחק בליגת האלופות במהלך הערעור.

פפ גווארדיולה מתחבק עם יורגן קלופ אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
המאבק נמשך. סיטי וליברפול/רויטרס

הפנייה של הקבוצות מובנת, מאחר שכרגע סיטי במקום השני בטבלה ואמורה לשחק בליגת האלופות בשנה הבאה, וקבוצות רבות יודעות שאם העונש שלה ייכנס לפועל - יתפנה מקום באחד מהמפעלים האירופיים. סיטי העריכה שכל הקבוצות מתחתיה יתנגדו למהלך - אבל על פי דיווחים באנגליה, בסיטי לא מבינים למה ליברפול, שנמצאת מעליה בטבלה, למה גם היא מתנגדת ולמה היא בכלל מתערבת. "סיטי מופתעים מאוד מהמעורבות של ליברפול", דווח באנגליה על המתיחות החדשה בין הקבוצות של קלופ וגווארדיולה.

עוד בוואלה!

ריו פרדיננד דורש: בטלו את העונה, וזה לא בגלל שאני בעד יונייטד ונגד ליברפול

לכתבה המלאה

גורם בפרמיירליג אמר ש"התחושה היא שכבר עברנו את הגבול. יותר מדי זמן סיטי הצליחה לחמוק מעונש על עבירות של הפייר פליי, שבגללן היא תפסה מקום לקבוצות האנגליות באירופה. החשש הוא שהם יצליחו לחמוק מעונש - ואם הם ינצחו בערעור, ייצאו בלי שום נזק, וזאת תהיה שערורייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully