וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חימקי תוקף: אם צסק"א הייתה במקום הראשון, הליגה לא הייתה מבוטלת

רימאס קורטינאיטיס התקומם על ההחלטה של ליגת ה-VTB לבטל את העונה כליל: "כולנו יודעים שאם צסק"א מוסקבה לא לוקחת אליפות ברוסיה, זה נחשב לאסון. ההחלטות בליגה יותר מצחיקות מהבחירות במדינה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בווידאו: פוטין דוחה את משאל העם על כהונתו בגלל הקורונה

מאמן חימקי מוסקבה רימאס קורטינאיטיס התקומם על ההחלטה של ליגת ה-VTB לבטל את העונה כליל מבלי להעניק חשיבות למיקומים, כשהוא טוען שאם צסק"א מוסקבה הייתה במקום הראשון ולא קבוצתו חימקי - הנהלת הליגה הייתה נוהגת אחרת.

קוריטינאיטיס אמר: "לא יכולנו לשחק, וחיכינו עד הרגע האחרון. ליגת ה-VTB הייתה האחרונה שהחליטה על ביטול העונה. אני חושב שהעולם לא צריך ספורט עכשיו. צריכים לחשוב איך לשרוד. להשעות את הליגה זה לא טוב, אבל זה חובה.

"רצינו לסיים את העונה, והשנה הייתה לנו קבוצה טובה, עם הרבה שאיפות. אבל העונה הופסקה, ואז קראתי בעיתון ששום דבר שהושג העונה כבר לא נחשב להמשך. זאת החלטה רעה. אתה לא יכול לבטל את כל מה שעבר על אנשים. ג'רמי אוונס למשל לא סיים את העונה כי הוא שבר את הרגל, עכשיו מישהו יגיד לו שכל מה שהוא עשה לא נחשב? אנחנו יודעים איך מתקבלות החלטות ברוסיה. חימקי הייתה הקבוצה היחידה שהתנגדה להחלטה הזאת.

מאמן חימקי מוסקבה רימאס קורטינאיטיס. דני מרון
זועם. קורטינאיטיס/דני מרון

"כולנו יודעים שאם צסק"א מוסקבה לא לוקחת אליפות ברוסיה, זה נחשב לאסון. פעם כבר גרמנו לאסון הזה עבורם. עמדנו לעשות להם את זה גם השנה. המצב שלנו היה טוב יותר. אין לי ספק שאם צסק"א הייתה במקום הראשון, המיקומים לא היו מבוטלים. אין לי ספק.

"כל הליגה תלויה באיך צסק"א משחקת. כל לוחות הזמנים מסודרים כדי שיהיה להם נוח. קראתי שנשיא צסק"א אומר שחימקי רוצה לזכות באליפות על הנייר. אנחנו לא רוצים תארים כאלה. אנחנו בהחלט מסוגלים להילחם מולם, והיינו מחויבים לזה.

"קבלת ההחלטות הייתה מצחיקה יותר מאשר הבחירות והפוליטיקה במדינה. עלתה רק שאלה אחת להצבעה, בלי אף אופציה אחרת: לעצור את הליגה, ולבטל את כל התוצאות. לא נתנו עוד אפשרות. הצבענו נגד, אבל הקול שלנו לא שווה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully