וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו דיבאלה חושף: איך שנאתי את רונאלדו, למה התנצלתי בפני מסי

קשר יובנטוס סיפר על השיחה בה הסביר לרונאלדו מדוע הוא דמות שנויה במחלוקת בארגנטינה, על פליטת הפה שהכריחה אותו להתקשר למסי, וגם על ההתאוששות מהקורונה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של כוכבי הכדורגל העולמי

פאולו דיבאלה הוא יחיד סגולה, לא בהכרח בזכות יכולותיו על כר הדשא אלא גם בזכות נסיבות הקריירה שלו: הוא נכלל ברשימה מצומצמת ביותר של שחקנים ששיתפו פעולה גם עם ליאו מסי וגם עם כריסטיאנו רונאלדו.

ועל שניהם, מסתבר, יש לו סיפורים מעניינים מאחורי הקלעים. בראיון לעיתון האיטלקי "טוטוספורט" סיפר חלוץ יובנטוס על השיחה המחויכת עם רונאלדו, בה חשף בפניו מדוע חש טינה כלפיו לפני שהפך לחברו לקבוצה.

"אמרתי לו, 'אתה יודע, כריסטיאנו, אנחנו בארגנטינה די שונאים אותך, את הדמות שלך, אפילו את האופן שבו אתה הולך. אבל כשהכרתי אותך אישית גיליתי עליך דברים אחרים לגמרי, הבנתי שאתה רחוק מאוד מלהיות מה שאומרים שאתה'. הוא אמר לי בתגובה: 'אני יודע איך אני נתפס, כבר התרגלתי לזה'", סיפר.

שחקני יובנטוס פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו חוגגים. רויטרס
"בארגנטינה שונאים אפילו את איך שהוא הולך". דיבאלה עם רונאלדו/רויטרס

דיבאלה אף הודה כי היחסים בינו לבין מסי ידעו עליות ומורדות במהלך השנים. לאורך התקופה המשותפת שלהם בנבחרת ארגנטינה דיבאלה מיעט לשחק - והספקולציות היו שלמסי יש חלק בכך. באחד הראיונות שקיים לפני כשנתיים אמר דיבאלה ש"קשה לשחק עם מסי", התבטאות שעליה הוא מצר כיום.

"לא רציתי לבקר אותו, רק רציתי לשפר את המצב", אמר דיבאלה, ואף הודה שנאלץ להתקשר להתנצל בפני מסי אישית על הציטוט ההוא. "דיברתי איתו כדי להבהיר לו למה התכוונתי. לצערי, לא הצלחתי מספיק בנבחרת ארגנטינה. הייתי רוצה להצליח במדים הלאומיים הרבה יותר".

כזכור, דיבאלה הוא אחד משחקני יובנטוס שנדבק בקורונה, אחרי דניאלה רוגאני ובלס מטוידי. בינתיים הוא הספיק להתאושש, אבל הוא מודה שזה לא היה קל. "הרגשתי עייף מאוד, התחלתי להשתעל בצורה מדאיגה, ובשלב מסוים התחלתי לחוש קור לא נורמלי. הבנתי שחלק ממה שהרגשתי היה עם פסיכולוגי, אבל הרופאים עזרו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully