וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה: כל מפעלי הקבוצות והנבחרות נדחו עד הודעה חדשה

1.4.2020 / 17:26

שיבושי הקורונה נמשכים: ארגון הגג של הכדורגל האירופי דחה את שלבי ההכרעה בליגת האלופות והליגה האירופית, וגם את פלייאוף העלייה ליורו בהשתתפות הנבחרת. בעקבות ההחלטה: הרצוג יעזוב?

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

יורו 2020 כבר נדחה בשנה, אבל הערב (רביעי) התברר, כצפוי יש לומר, שזו היתה רק ההתחלה. אופ"א הודיעה אחרי כינוס וידאו של ראשי הארגון שכל מפעליה נדחים עד הודעה חדשה, כולל שלבי הנוקאאוט בליגת האלופות ובליגה האירופית וכולל משחקי פלייאוף העלייה ליורו - כולל זה של ישראל נגד סקוטלנד, כמובן.

על פי הודעת ההתאחדות לכדורגל בישראל, שראשיה היו שותפים להתייעצות הוירטואלית, "העיקרון המרכזי שמנחה את אופ"א הוא לעשות הכל כדי לסיים את הליגות המקומיות ואת המפעלים האירופים של עונת 2019/20. לאחר שההנחה האופטימית בדבר חזרה לפעילות בתחילת מאי נראית פחות ריאלית מבחינת המפעלים האירופים, הוצגו אופציות שונות של חזרה לפעילות במהלך יוני וסיום העונה הנוכחית בשלהי יולי/תחילת אוגוסט. במקרים אלה, גם פתיחת עונת 2020/21 תידחה או תתנהל בחפיפה עם סיום העונה הנוכחית. המשמעות האופרטיבית מבחינת לוח המשחקים המקומי היא שניתן יהיה לשחק את הליגות המקצועניות בחודשים יוני ויולי כדי לדווח בזמן לאופ"א על זהות הנציגות שלנו באירופה בעונה הבאה".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל במשחק של מ.ס. אשדוד מול עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
יישאר או יעזוב? אנדי הרצוג/לירון מולדובן

בשלב ראשוני, המשחק בין ישראל לסקוטלנד אמור היה להתקיים ב-26 במרץ בהמפדן פארק, אולם התפשטות הקורונה גרמה לאופ"א להודיע על דחייה שלו, יחד עם שאר משחקי הנבחרות, לחודש יוני. כעת, לאחר הערכת המצב המחודשת, ברור שלא ניתן יהיה לקיים את המשחקים גם במועד הדחוי.

המשחקים יעברו ככל הנראה למועדים הבינלאומיים שקבועים בחודשים ספטמבר - אוקטובר - נובמבר 2020. כתוצאה מכך, ייתכן שהנבחרות יאלצו לקיים 3 משחקים בשבוע התכנסות אשר יורחב ביומיים נוספים (במקום מיום חמישי עד ליום שלישי, מיום רביעי עד לרביעי בשבוע שאחרי).

השאלה הגדולה בנבחרת ישראל כעת היא השלכות דחיית המשחקים על עתידו של אנדי הרצוג, שמסיים חוזה. המאמן הלאומי רוצה להמשיך בתפקידו ומוכן לקצץ בצורה משמעותית כדי להישאר בנבחרת ולנסות להצעיד את הנבחרת ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully