וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה שחקנים ששיחקו לצד רונאלדו ומסי מכריעים מי לדעתם טוב יותר

אז מי הגדול מכולם? השחקנים שהייתה להם את הזכות הנדירה לשחק באותה קבוצה גם עם מסי וגם עם רונאלדו התבקשו לענות על השאלה הנצחית, והכריעו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאו מסי אחרי הזכייה השישית בכדור הזהב

הדיון על "הגדול מכולם" יימשך לנצח, אבל ישנם תשעה שחקנים שהייתה להם את הפריבילגיה ההיסטורית לשחק גם לצד ליאונל מסי וגם לצד כריסטיאנו רונאלדו באותה קבוצה. האתר "sportbible" ליקט את דעותיהם של אותם שחקנים ששיחקו עם שני הכדורגלנים הגדולים של דורנו עם השאלה הפשוטה, מי טוב יותר.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איך אומרת הקלישאה? אשרינו שזכינו לחיות בתקופתם/רויטרס

אנחל די מריה - שיחק עם מסי בנבחרת ארגנטינה, עם רונאלדו בריאל מדריד
ההחלטה: מסי

ב-2018 הוא אמר בראיון: "מסי הוא תמיד הטוב מכולם, הוא הכי טוב כל שנה. כריסטיאנו הוא שחקן מיוחד, אבל מסי הוא מכוכב אחר. אין מילים לתאר את מסי, הוא תמיד מפתיע אותך".

קרלוס טבס - שיחק עם מסי בנבחרת ארגנטינה, עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד
ההחלטה: מסי

על אף שזכה בשתי אליפויות אנגליה עם רונאלדו וגם בליגת האלופות, טבס אמר על בן ארצו: "מסי הוא כאילו מענף אחר. מבחינת מסי להבקיע שלושה שערים במשחק זה דבר נורמלי".

נלסון סמדו - משחק עם מסי בברצלונה, עם רונאלדו בנבחרת פורטוגל
ההחלטה: שניהם

סמדו נקרע בין ההערכה שלו לשניים וסירב להחליט מי מהם גדול יותר. בראיון נשאל על הנושא ואמר: "הייתה לי את הזכות לשחק עם שניהם, ונהניתי מכל רגע ששיחקתי עם שניהם. אני מקווה שתבינו אותי".

עוד בוואלה!

בגלל רונאלדו? "טיפשי להגיד שליאו מסי צריך לעזוב את ברצלונה"

לכתבה המלאה
שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) אנחל די מריה (שמאל). AP
"כריסטיאנו הוא שחקן מיוחד, אבל מסי הוא מכוכב אחר". די מריה/AP

אנדרה גומש - שיחק עם מסי בברצלונה, עם רונאלדו בנבחרת פורטוגל
ההחלטה: שניהם

גם קשר אברטון סירב להכריע. הוא אומנם זכה עם רונאלדו באליפות אירופה ב-2016, אבל מעריץ גדול של מסי. "אני לא אוהב להשוות בים השניים", אמר בראיון בספרד, "אני לעולם לא אענה על זה. אני פורטוגלי ויש לי חיבה לרונאלדו, אבל גם למסי שהוא חברי לקבוצה בברצלונה".

ג'רארד פיקה - משחק עם מסי בברצלונה, שיחק עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד
ההחלטה: מסי

פיקה היה רק בתחילת דרכו ככדורגלן ששיחק לצד רונאלדו ביונייטד, והפך לבלם מפורסם לצד מסי בבארסה. מבחינתו, "מסי הוא לא אנושי, אבל כריסטיאנו הוא הכי טוב מבין בני האדם".

אסקיאל גראי - שיחק עם מסי בארגנטינה, עם רונאלדו בריאל מדריד
ההחלטה: מסי

על אף שהעביר את תחית הקריירה לצד כריסטיאנו, גראי הולך על מסי. "הרבה אנשים שואלים אותי מי לדעתי השחקן הכי טוב, ואני אומר מסי", אמר גראי, "מהפעם הראשונה שראיתי אותו בנבחרת הנערים של ארגנטינה ועד היום, הוא מדהים אותי. לבנאדם הזה פשוט אין גבולות".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, מאחוריו פרננדו גאגו. AP
גם לו אין ספק. גאגו/AP

הנריק לארסון - שיחק עם מסי בברצלונה, עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד
ההחלטה: מסי

"כריסטיאנו הוא פשוט חסר מזל שהוא משחק באותה תקופה של מסי. רונאלדו הוא שחקן טוב מאוד, אבל מסי אפילו יותר טוב. הוא לא מהעולם הזה. הוא כל כך טוב, שזה לפעמים מדהים אותך. כשאתה רואה אותו עם הכדור ברגלו, קשה להאמין שמישהו אחר יכול לעשות דברים כאלה. הוא פשוט פנטסטי לצפייה".

גבריאל היינצה - שיחק עם מסי בארגנטינה, עם רונאלדו במנצ'סטר יונייטד
ההחלטה: שניהם

גם היינצה לא מסוגל להכריע. בראיון בצרפת אמר: "לכריסטיאנו יש דרייב מטורף ומשמעת עצמית אדירה. הוא אובססיבי. כל עוד לא הגיע למטרה שהוא הציב לעצמו בראש, הוא לא יפסיק לנסות. לאו הוא בלתי ניתן לעצירה. מבחינת כדורגל, הוא באמת מכוכב אחר. וכאדם, הוא מנהיג בדרכו השקטה שראויה להערצה".

פרננדו גאגו - שיחק עם מסי בנבחרת ארגנטינה, עם רונאלדו בריאל מדריד
ההחלטה: מסי

גאגו שיחק לצד השניים כשהיו במיטבם, ואין לו ספק: "מבחינתי רונאלדו הוא לא מספר אחד. עבורי הטוב בעולם הוא מסי בגלל הדרך שבה הוא משחק, הצורה שבה הוא מניע את הכדור ומשנה משחקים. יש לו יכולת אישית מדהימה, ואני פשוט אוהב את סגנון המשחק שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully