וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: השחקנים חתמו על הסכם הקיצוץ

2.4.2020 / 16:26

המו"מ הארוך הגיע לסיום והחתימות הוגשו להנהלה. השחקנים קיצצו 50 אחוז משכר הברוטו שלהם לחודשים מרץ, אפריל ומאי. הנהלת המועדון: "זו לא סיטואציה משמחת, כולם הבינו שאין ברירה"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

שחקני הפועל תל אביב חתמו אחר הצהריים (חמישי) על הסכם הקיצוץ מול הנהלת המועדון. עו"ד רועי רוזן, שייצג את השחקנים, הגיש להנהלה את החתימות של כל השחקנים, כולל הזרים. במרכזו קיצוץ של 50 משכר הברוטו לחודשים מרץ, אפריל ומאי. עוד סוכם כי אם הקבוצה תחזור לשחק בחודש יוני, ללא קהל ביציעים, הם יקבלו 50 אחוז משכרם החודשי. אם הליגה תחזור כסדרה עם קהל, הם יקבלו עבור חודש יוני, שכר מלא. השחקנים ביקשו להודות לרוזן שטיפל בתיק ועשה עבורם עבודה טובה כדי לסיים את הסיפור.

בהנהלת המועדון העדיפו שהשחקנים יוצאו לחל"ת ולא לשאת בנטל הכלכלי, אולם השתכנעו לבקשת משה סיני וניר קלינגר. "השחקנים יביאו את המצב עד הקיץ, יש קטסטרופה כלכלית", נאמר שם. "הלוואי והכל יהיה מאחורינו עוד חודש-חודשיים אבל זה לא נראה ככה". בהפועל תל אביב גם ציינו כי לא פגעו לאף שחקן בתנאים הנלווים, ובאם הכדורגל אכן יחזור וכך גם הקהל, יבדקו כיצד ניתן יהיה להקטין את הנזק.

שחקני הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
סוף סוף פתרון/לילך וייס רוזנברג

בהודעת המועדון נכתב: "הנהלת המועדון הגיעה למתווה קיצוץ בשכר מול עובדי המועדון, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה, בשל משבר הקורונה שפקד אותנו ובעקבותיו גם הופסקו משחקי ליגת הבורסה לניירות ערך עד להודעה חדשה. אנחנו לא יכולים להגיד שזו סיטואציה משמחת, רצינו להימנע מכך וקיווינו שמדובר במשבר חולף. לאחר מספר שיחות, כל הצדדים הבינו שפשוט אין ברירה - ונרתמו לכך שנצליח להגיע למתווה שמקובל על כולם. השיחות הסתיימו ברוח טובה ובתקווה לימים יפים יותר יחדיו, חזרה מהירה למגרשים והשלמת המשימות שעוד נותרו לנו העונה". 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully