וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: הליגה האיטלקית והאנגלית גונזות את התוכנית לחזור בתחילת מאי

למרות ההערכות האופטימיות, הליגות הבהירו: המשחקים יחודשו רק אם השחקנים לא יהיו בסכנה. הפרמיירליג תתרום 125 מיליון ליש"ט למאבק בקורונה. עדכונים שוטפים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* בדומה לליגה האנגלית, גם הליגה האיטלקית הודיעה שהיא מתכוונת לחזור בה מהתוכנית שהוצעה השבוע לחזור בתחילת חודש מאי. "הסרייה A תחזור רק כשהתנאים יתאפשרו לכך מבחינה בריאותית", אמרו הקבוצות בהצהרה משותפת. הליגה עדיין לא הסכימה עם הקבוצות על גובה הקיצוץ לשחקנים.

* הליגה האנגלית הודיעה רשמית: למרות ההערכות האופטימיות והספקולציות על האפשרות לחדש את עונת 2019/20, הליגה לא תחזור בתחילת חודש מאי ותושלם רק אם אם הדבר יתאפשר מבלי לסכן את שלום השחקנים. כמו כן, על רקע הביקורות על כדורגלני אנגליה "רודפי הבצע" שסירבו לקצץ במשכורותיהם, הליגה הודיעה שתדרוש קיצוץ של 30 אחוזים משכרם של כוכבי הליגה, ותעביר תרומה של 125 מיליון ליש"ט למאבק בקורונה ברחבי הממלכה.

* מאמן אברטון, קרלו אנצ'לוטי, אמר לל'אקיפ הצרפתי: "אנחנו במצב של מלחמה. מה יהיה אחרי שזה יגמר? נצטרך להשתקם כמו שעושים אחרי מלחמה. אני מתגעגע לכדורגל, אבל לא משנה לי מתי יחזרו לשחק כדורגל... יוני, יולי, אוגוסט... קודם כל צריך לחשוב על מה שקורה היום וזה הסכנה הבריאותית".

* בפרמיירליג - מעליה מרחף איום בתביעה בגובה 762 מיליון ליש"ט - נואשים למצוא פתרון שיאפשר לסיים את העונה. לפי The Athletic, אחת ההצעות שעלו ונידונו, היא לקיים את המשחקים שנותרו ב...סין. לפי הדיווח, אחת מקבוצות הפרמיירליג העלתה את האפשרות הזו, אבל היו"ר שלה הודה: "אני מניח שתהיה לרעיון הזה התנגדות נחרצת".

* דייגו מראדונה, שכבר הביע את רצונו להמשיך לאמן את חימנסיה לה פלאטה גם בעונה הבאה ומעבר לחוזהו שמסתיים באוגוסט, עשה צעד לקראת המועדון כשהסכים לקצץ בשכרו לאור משבר הקורונה המתמשך. "הוא מודע לבעיות הכלכליות שהמצב יצר ומוכן לעזור", נאמר בדיווח של TNT ספורטס. נשיא חימנסיה גבריאל פלגרינו אישר: "הוא שלח לנו מסר שהוא רוצה להתאים את שכרו למצב הקיים, הוא לא מתעסק בחוזה הבא".

* גרהאם פוטר, מאמנה של ברייטון, הלך בדרכו של אדי האו מבורנמות' והודיע כי קיצץ בשכרו יחד עם המנהל הטכני ומנכ"ל המועדון - שלושת המשתכרים הבכירים שאינם שחקנים. "אנחנו רוצים לעשות את הדבר הנכון", הסביר פוטר וקרא לשחקנים ללכת בעקבותיו. "אני אדון לעצמי, החלטתי על כך לבד. השחקנים צריכים לקבל החלטה, אני בטוח שהם מודעים למצב וכבר תרמו ללא כל הוראה מצדנו. אני מאמין שהם יגיעו למסקנות הנכונות".

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה. רויטרס
נרתם למאמץ. דייגו מראדונה/רויטרס

כדורסל

* אולם פיוניר, הבית של הכוכב האדום ופרטיזן בלגרד בכדורסל, הפך לבית חולים מאולתר, אליו החלו להפנות חולי קורונה בבירת סרביה. על הפרקט המפורסם הוצבו אתמול עשרות מיטות ותהליך קליטת החולים החל.

ענפים נוספים

* בוועד האולימפי הבינלאומי הבהירו כי הספורטאים שכבר הבטיחו את הכרטיס לטוקיו 2020, יצטרכו להיבחר שוב על ידי המדינות שלהם כדי להשתתף באולימפיאדה שנדחתה לקיץ הבא. "כל הקריטריונים והתוצאות שהושגו נשארים במקום", אמר חבר הוועדה קיט מקונל, "אבל כל ספורטאי יאושר על ידי הוועד האולימפי המקומי, לו יש זכות לבחור את האתלטים המייצגים". 57 אחוזים מ-11 אלף המשתתפים הבטיחו את מקומם באולימפיאדה לפני הדחייה, ובאוסטרליה למשל כבר הבהירו שהזוכים בכרטיס יצטרכו להשיג אותו שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully