וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס דפאי הרגיז את אוהבי החיות ואז תקף: "שבו בשקט"

שחקן נבחרת הולנד וליון פרסם תמונות שלו עם לייגר, חיה שהיא הכלאה בין אריה לטיגריס, ועורר את זעמם של ארגונים למען בעלי חיים: "אין דוגמה רעה מזו, החיות סובלות"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

ממפיס דפאי מעולם לא הסתיר את חיבתו לאריות ובעלי חיים דומים. את גבו מכסה קעקוע של אריה, וכעת, בזמן שהוא מנצל את פגרת הקורונה הכפויה כדי להתאושש מהקרע ברצועות ברכו השמאלית, הקיצוני ההולנדי של ליון בחר להעלות צילומים שלו ברשתות החברתיות עם לייגר - חיה שהיא הכלאה בין אריה לנקבת הטיגריס. אחרי כמה שעות, הוא גילה שהצילומים הללו עוררו סערה גדולה בקרב ארגונים למען בעלי החיים.

סאנה קאופרס, מנהלת קמפיין של ארגון ההגנה העולמי על בעלי החיים, אמרה: "צר לנו על התמונה שפרסם ממפיס דפאי. החיות הללו סובלות. הסחר בחיות הבר, שנעשה כדי לבדר אנשים, הוא חסר תעלות וגורם סבל רב. באמצעות התמונה הזו, ממפיס מהווה דוגמה רעה. אנחנו מקווים שהוא יוריד אותה. חיות הפרא הללו - מקומן בטבע. הן לא מקור לשעשוע. אין דוגמה יותר רעה מזו".

באחד הארגונים בצרפת נכתב: "רק לאחרונה הצלנו 10 לייגרים כאלה. תזכרו שבתמונות האלה יש חיות בר שסובלות".

דפאי הגיב לביקורות וכתב: "מי שלא מכיר את העובדות, שיישב בשקט. הלייגרים הם לא חיות פרא. הם לא נולדו בטבע אלא נוצרו על ידי האדם. אני לא חושב שהם יכולים לשרוד, גם לא בטבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully