וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חזרה ב-24 במאי? תוכנית הפעולה של הליגה האיטלקית

תחילת אימונים עד 2 במאי, בידוד של שבועיים לזרים החוזרים, בדיקות מקיפות מדי שבוע ומשחקים ללא קהל: כך מתכננים בסרייה A להשלים את "עונת הקורונה"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

מספר מקרי המוות באיטליה ממשיך להיות הגבוה בעולם בהפרש ניכר מאז החלה התפשטות נגיף הקורונה, אבל הירידה האחרונה במספר המתים לצד ההאטה בכמות החולים החדשים ואלה הנדרשים הנשמה, נותנת תקווה גם לספורט בארץ המגף. ההגבלות הקיימות הוארכו עד 13 באפריל, אבל שר הפורט וינצ'נזו ספדאפורה כבר נערך ליום שאחרי ועל פי הדיווחים קיים שיחות עם ראשי חמשת הענפים המובילים כדי לגבש תוכנית לקראת חזרה הדרגתית למסלול.

עונת 2019/20 בסרייה A כבר קיבלה את השם "עונת הקורונה", וכך מקווים באיטליה להשלים אותה.

פאולו דיבאלה יובנטוס. רויטרס
אחד המחלימים מהנגיף בסרייה A. פאולו דיבאלה/רויטרס

* ההצעה המועדפת כרגע היא להחזיר את הסרייה A לפעילות ב-24 או 31 במאי, ולא ב-20 במאי כפי שהציע תחילה נשיא ההתאחדות גבריאל גראבינה. המשמעות היא שהקבוצות יחזרו לאימונים מלאים אחרי חג הפסחא או לכל היותר עד 2 במאי.

* החזרה לפעילות תכלול בדיקות מקיפות לכל שחקני הקבוצות ואנשי הצוות כדי לשלול אפשרות להדבקה בנגיף הקורונה במהלך המשחקים, וביתר שאת לאלו שנמצאו חיוביים בחודש שעבר, דוגמת פאולו דיבאלה, דניאלה רוגאני, מתיאה זקאני ואחרים. לאחר מכן יתבצעו גם בדיקות שבועיות עד לסיום העונה כדי לוודא שאין נשאים בקרב הקבוצות.

* על פי התוכנית, שחקנים שיצאו מאיטליה במהלך תקופת העוצר, יצטרכו להיכנס לבידוד של 14 ימים עם חזרתם. יש לא מעט כאלה, מה שאומר שחלקם יצטרף לאימונים באיחור.

* אם הליגה אכן תחזור, לפחות המחזורים הראשונים יתקיימו בדלתיים סגורות וללא קהל באצטדיונים השונים. קיים סיכוי שכך יהיה עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully