וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של ברשיה: "יהיה טירוף מוחלט לחזור לשחק, אני מעדיף הפסדים טכניים"

מאסימו צ'לינו איתן בדעתו: "לא הגיוני לקיים את העונה הזאת, אף קבוצה לא תחזור כמו בעבר. אופ"א חושבת רק על אינטרסים כלכליים"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

חוסר הוודאות סביב שובן של הליגות באירופה בכלל והליגה האיטלקית בפרט נמשך. ובעוד יש כאלה שתומכים בהחזרתה של הסריה A, יש גם מתנגדים נחרצים לכך. אחד מהם הוא הבעלים של ברשיה, מאסימו צ'לינו, שטען כי לנסות ולהמשיך את עונת 2019/20 יהיה "טירוף מוחלט".

"כבר לא הגיוני לקיים את העונה הזו", אמר ל"גזאטה דלו ספורט". "זהו, הפסקנו, אף קבוצה כבר לא תחזור כמו בעבר, אי אפשר יהיה לשחק מול קהל, שלא לדבר על הסיכון הבריאותי שעומד כנגד השחקנים. מבחינתי, לחזור לשחק יהיה טירוף מוחלט".

צ'לינו, שהיה בעבר הבעלים של לידס יונייטד, רכש את ברשיה בקיץ 2017. "אם יחזרו לשחק", איים, "הם מכריחים אותי לא להציב קבוצה ולהפסיד 3:0 מדי משחק, מתוך כבוד לתושבי ברשיה ואהוביהם שכבר לא איתנו".

חלק מהביקורת שהשמיע כוונה באופן נקודתי גם לאופ"א, שדחתה אמש המשך הליגות לפחות עד יוני: "אי אפשר לברוח מזה, העונה נגמרת ב-30 ביוני, שם נגמרים גם החוזים. הם חסרי אחריות ושחצנים באופ"א, חושבים רק על האינטרסים הכלכליים. האם אנחנו אמורים לסיים את הליגה עד ה-30 ביוני? נשחק כל יומיים? או שאופ"א מסוגלת להרחיב את היממה, כך שתכלול 72 שעות? אם רוצים לעשות משהו עם הרווחים של אופ"א, שישלחו מכונות הנשמה לברשיה. נהיה אסירי תודה על זה".

הבעלים של ברשיה, מאסימו צ'לינו. GettyImages
לא חסך במילים. צ'לינו/GettyImages

הביקורות של צ'לינו לא נגמרו שם, והוא דאג לסגור חשבון גם עם נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו, שטען כי הקולות מברשיה נשמעים כך רק משום שהקבוצה מתחת לקו האדום. "אני מדבר בשם כל ברשיה. יש לנו משאיות שאוספות את המתים. אנחנו במרכז המגפה", אמר צ'לינו. "לוטיטו צעק עלי, הוא חושב שהם יזכו באליפות. אין לי בעיה לרדת ליגה, בינתיים מגיע לנו לרדת. אני מדבר באופן כללי. אי אפשר לסיים את העונה ביוני, ולהמשיך מעבר ליוני יהיה כאוס טוטאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully