וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא תחזור העונה: הפרמיירליג בסכנת תביעה של 762 מיליון ליש"ט

גופי השידור צפויים לדרוש את הסכום אם העונה לא תתחדש. בספרד חוששים מהפסד של 957 מיליון יורו, קאנאל פלוס מעכבת תשלומים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

הפרמיירליג עלולה לעמוד בפני תביעת ענק מצד גופי השידור שכבר העבירו כספים, אם עונת 2019/20 לא תגיע לסיומה בגלל משבר הקורונה. אם וכאשר זה יקרה, הנהלת הליגה תצטרך לגבות מהקבוצות כספים שכבר הועברו אליהן. ב"הסאן" נקבו היום בסכום עצום: 762 מיליון ליש"ט אותם הקבוצות יצטרכו להחזיר למנהלת הפרמיירליג ומשם חזרה לגופי השידור.

גופי השידור ספגו מהלומה קשה וצופים רבים התנתקו מהם. באנגליה הבינו מיד שהם ידרשו את כספם בחזרה וזו אחת הסיבות המרכזיות לרצון של רבים לראות את הפרמיירליג חוזרת ואת העונה מסתיימת - ולא משנה באיזו קונסטלציה. הסכום המדובר הוא רק של התביעה העתידית ולא קשור להכנסות נוספות שהקבוצות יפסידו.

רחים סטרלינג, ג'ו גומס, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
צרה כלכלית אם לא יחזרו לשחק. ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי מול ג'ו גומז מליברפול/רויטרס

41 זכייניות שילמו 4.2 מיליארד ליש"ט עבור שידורי הפרמיירליג והחישוב הוא שהן יוכלו לדרוש כ-762 מיליון ליש"ט בחזרה עבור המחזורים והמשחקים שנותרו עד סיום העונה. באנגליה מביטים בדאגה לצרפת, שם מרשת קאנאל פלוס כבר נמסר שהם לא יעבירו את התשלום הבא עבור זכויות השידור של הליגה הצרפתית. ביום ראשון היו אמורים לעבור למנהלת הליג 1 קצת יותר מ-100 מיליון יורו.

במקביל, ב"מארקה" הספרדי פרסמו היום שמועדוני לה ליגה יפסידו 957 מיליון יורו אם העונה לא תתחדש. גם כאן לטלוויזיה יש משקל אדיר וההערכות הן שהקבוצות לא יקבלו 479.7 מיליון יורו מגופי השידור, אם העונה לא תתחדש. הכנסות נוספות מגיעות ממענקי מיקום, השתתפות במפעלי אופ"א, חסויות, מכירת כרטיסים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully