וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה גם את ניימאר וגם את לאוטרו מרטינס, גריזמן יישלח לפ.ס.ז'?

אלופת ספרד חושבת בגדול ותנסה לשלב שחקנים בעסקאות כדי להפחית במחירים. גם כוכב גנט הצעיר סומן, ברייטווייט יעזוב לאנגליה?

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

על אף הקיצוצים במשכורות השחקנים בצל משבר הקורונה, ברצלונה חושבת בגדול על העונה הבאה. על פי התקשורת הקטלאנית, האלופה הספרדית מעוניינת לצרף גם את ניימאר וגם את לאוטרו מרטינס, ולא רק לבחור בין השניים. כיצד? בעיקר דרך שילוב שחקנים שונים בעסקאות, כדי להוריד את מחירי המכירה של צמד הכוכבים.

על פי "סקיי ספורטס", למשל, ברצלונה תהיה מוכנה לשלוח לפריס סן ז'רמן את אנטואן גריזמן בעסקה עתידית על ניימאר, מתוך הנחה ששווי השוק של חלוץ נבחרת צרפת עומד על כ-100 מיליון יורו. במקרה כזה, תצטרך ברצלונה להוסיף כ-50 מיליון יורו "בלבד" כדי להשיג את הכוכב הברזילאי. "מסי היה אחד השחקנים הכי מאוכזבים מכך שניימאר לא הגיע בקיץ שעבר", נכתב ב"ספורט". "גריזמן מבין שעתידו בברצלונה מעורפל, למרות שהוא רוצה להמשיך".

אשר לכוכב אינטר, ב"טוטוספורט" פורסם כי הקטלאנים מוכנים להציע חוזה של 7 מיליון יורו לעונה למשך חמש שנים. לאוטרו, כך נכתב, מעדיף את ההצעה של ברצלונה על פני הצעות מקבוצות אחרות. בעסקה שכזו, סביר להניח שמי שיעשה את הדרך ההפוכה יהיה ארתורו וידאל, שמוערך מאוד על ידי מאמן הנראזורי אנטוניו קונטה.

חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר מול חלוץ נבחרת צרפת אנטואן גריזמן. GettyImages
עסקת חליפין? ניימאר וגריזמן/GettyImages

אבל לא רק שמות גדולים הוזכרו בהקשר של ברצלונה ביממה האחרונה. המועמד החדש לחזק את ההתקפה הוא ג'ונתן דייויד, חלוץ גנט, שכבש העונה 18 שערי ליגה ב-27 משחקים. דייויד בן ה-20 נולד בארצות הברית אך מייצג את נבחרת קנדה, ומבוקש בין היתר גם בארסנל, באיירן מינכן, אברטון ואחרות. גנט תדרוש עבורו כ-30 מיליון יורו.

מי שעלול לשלם את המחיר ולעזוב את המועדון הוא מרטין ברייטווייט, שהגיע רק בחלון ההעברות האחרון. על פי התקשורת הבריטית, ווסטהאם גיששה אצל החלוץ הדני, שעשוי להימכר תמורת 18 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully