וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תנסה להאריך את החוזים של ליאונל מסי, מארק אנדרה טר סטגן ונלסון סמדו

במועדון מאמינים שלא צפויות בעיות עם הפרעוש, שכרם של השניים האחרים ישודרג. וגם: כמה קיצצו השחקנים הבכירים באלופה?

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

הסכמתם של שחקני ברצלונה לקצץ 70 אחוז מהמשכורות יאפשר לאלופת ספרד לחסוך כ-32 מיליון יורו כל חודש. ב"מארקה" בחנו את הקיצוצים השונים ומצאו כי הקיצוץ הגדול ביותר הגיע מצד ליאונל מסי, מן הסתם - 5 מיליון יורו. המשתכר הגדול ביותר אחריו הוא אנוטאן גריזמן, שקיצץ 2.1 מיליון יורו ממשכורתו החודשים. אחריו ג'רארד פיקה, לואיס סוארס וסרג'יו בוסקטס שקיצצו 1.5 מיליון יורו, בעוד סרג'י רוברטו יקצץ 700 אלף יורו.

על אף משבר הקורונה והקיצוצים, ברצלונה גם חושבת קדימה. על פי "מונדו דפורטיבו", במועדון ינסו להאריך בקרוב חוזים של מספר שחקנים במועדון. בראש, כמובן, ליאונל מסי בן ה-32, שחוזהו הנוכחי יסתיים בקיץ הבא, ובו סעיף המאפשר לו לעזוב בחינם. במועדון בטוחים מאוד כי יצליחו לשכנע את הפרעוש להאריך את חוזהו, בעיקר לאחר שביסס את מעמדו כקפטן אהוב ומוערך בימים האחרונים. בין הצדדים כבר נערכו שיחות, ובספרד מעריכים כי סיכום של ממש יתבצע עד יוני.

השני הוא מארק אנדרה טר סטגן, שמחזיק בחוזה עד 2022 אך מבוקש בבאיירן מינכן. הקטלאנים מבינים כי יצטרכו להעניק לגרמני המצוין משכורת גבוהה יותר. השחקן השלישי שאת חוזהו רוצים להאריך בברצלונה הוא נלסון סמדו - גם החוזה שלו מסתיים ב-2022, אולם במועדון לא רוצים שיגיע לקיץ הבא בחוסר בהירות. סוכנו ז'ורז'ה מנדש דורש העלאה במשכורת, על רקע העניין שמגלות פריס סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד.

ליאונל מסי עם מארק אנדרה טר סטגן. AP
הקטלאנים ישמחו לשדרג את חוזהו. טר סטגן/AP

ומה לגבי לואיס סוארס? חוזהו של האורוגוואי יסתיים בקיץ 2021. סוארס הביע בעבר את רצונו להישאר בברצלונה וחשף בראיון לתקשורת הצרפתית כי בהסכם המקורי שלו יש סעיף המאפשר לחוזה להתחדש באופן אוטומטי, כל עוד ישחק למעלה מ-60 אחוז מהמשחקים. בברצלונה יחכו לראות כיצד יחזור סוארס לאימונים אחרי הניתוח שעבר, ואז יחליטו לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully