וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קונטה ופלומן הסכימו לקצץ, עשויים להימכר בקיץ

30.3.2020 / 21:38

אחרי שהמגן חתם על קיצוץ 25 אחוזים משכרו בעונה הנוכחית, גם חברו הסכים למתווה שהוצע. בקיץ ייעשה ניסיון למכור אותם

בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים בשיחת זום במהלך משבר הקורונה

בבית"ר ירושלים סיימו את סוגיית מתווה הקיצוץ שנכפה על המועדון בעקבות משבר הקורונה. שני האחרונים שלא חתמו היו אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן, אבל המגן עשה את זה הערב (שני) ולאחר זמן קצר גם חברו הלך בעקבותיו.

בבית"ר הבהירו לשניים לפני כן כי מה שרלוונטי כרגע זאת העונה הנוכחית, כאשר בקיץ ינסו למכור אותם והקיצוצים לעונה הבאה יהיו תלויים במשבר הקורונה והתמודדות של כל עולם הכדורגל איתו. קונטה נענה כאמור ושלח מסמך חתום, לפיו הוא מקצץ 25 אחוזים משכרו עד לסיום העונה הנוכחית. פלומן המתין ואז נתן גם הוא את הסכמתו.

שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. דני מרון
גם הוא נענה למתווה. אנז' פרדי פלומן/דני מרון

אגב, כשפלומן הגיע לבית"ר ירושלים מהפועל חדרה בינואר 2019, הוא חתם על חוזה מדורג לשלוש וחצי שנים. בחצי העונה הראשונה קיבל 14 אלף יורו לחודש, בעונה הנוכחית 18, בעונה הבאה הוא אמור לקבל 20 ובעונה האחרונה 25. השחקן אמר לאנשי בית"ר בימים האחרונים: "השכר שלי אמור היה להשתדרג בשנים הבאות וגם ככה היו לי הצעות גבוהות יותר ולא רצו לשחרר אותי. אני צריך את הכסף בשבילי ובשביל המשפחה שלי, אני לא עושה בכוונה".

במועדון הגיבו על כך ואמרו: "כולם צריכים את הכסף למשפחות שלהם. עושים את המהלכים האלה כדי שהעסק ימשיך לתפקד ולכולם תהיה פרנסה עבור המשפחה".

בינתיים, בית"ר השיקה היום את פרויקט "ואהדת פני זקן", בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, אשל השייכת לעמותת הג'וינט ועיריית ירושלים. במסגרת הפרויקט, רוצה בית"ר לרתום את האוהדים לסייע לאוכלוסיה המבוגרת בהסתגלות לשגרה החדשה שנכפתה עליהם בעקבות משבר הקורונה. תחילה יתבצע גיוס מתנדבים, לאחר מכן תהליך הכשרה והשלב השלישי יהיה פעילות ההדרכה עצמה.

הבעלים משה חוגג: "זהו אחד הפרויקטים המעניינים והמועילים ביותר שאנו מוציאים לפועל, בעיקר בתקופה הזאת. זה פרויקט שמתחבר למסר המרכזי שמלווה אותנו לאורך כל השנה - 'ואהבת לרעך כמוך'. לכל אוהד עם ידע בסיסי יש אפשרות לעזור כאן ולגרום אושר לקשישים בעזרת פעולות פשוטות שעשויות אף להציל חיים. מאז פרוץ המשבר אנחנו משתדלים לעזור לאוכלוסיות שונות ברחבי הארץ ואני שמח שאנחנו ממשיכים להשתמש בעוצמות של המועדון על מנת לתרום ולעזור לקהילה".

(עדכון ראשון: 20:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully