וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו גודין נגד ההתאחדות האיטלקית: "מתחו את החבל, היינו חשופים"

בלמה הוותיק של אינטר תיאר את המציאות הקשה של כדורגל בצל הקורונה: "מערכת הבריאות התרסקה, ואנחנו שיחקנו במשך שבועות"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

עד כה, אף מדינה לא הוכתה בצורה קשה יותר על ידי הקורונה מאשר איטליה. הטיפול של הרשויות האיטלקיות בהתפשטות המחלה עוד תיזכר לדורות, וגם מהזווית הספורטיבית ניתן למצוא ליקויים רבים - חלק מהם ציין שחקן אינטר, דייגו גודין, שתיאר בפני ESPN איך זה הרגיש, להמשיך לשחק כרגיל בזמן שמסביבו מתפשטת מגפה קטלנית.

"היינו חשופים עד הרגע האחרון, סיפר הבלם הוותיק של נבחרת אורוגוואי. "הם המשיכו למתוח את החבל עוד ועוד כדי לראות אם נוכל להמשיך לשחק, עד שהמצב היה פשוט בלתי אפשרי". הליגה הופסקה סופית רק ב-9 במרץ, יממה לאחר שהנראזורי פגשו ביובנטוס. שלושה ימים לאחר מכן, פורסם כי בלם הגברת הזקנה דניאלה רוגאני חולה בקורונה.

גודין המשיך ואמר: "מערכת הבריאות התרסקה, לא היו מיטות פנויות בטיפול נמרץ. אנחנו המשכנו לשחק במשך שבועות, המשכנו להתאמן, לשחק ללא קהל, עד ששחקן של יובנטוס נדבק ואז נכנסו לבידוד. רק אז הליגה הופסקה. אין שום ספק שבמשחק מולם, שחקנים נוספים כבר נדבקו".

תורגן הזאר שחקן בורוסיה דורטמונד מול דייגו גודין שחקן אינטר. GettyImages
חוסר אחריות. גודין/GettyImages

עד כה, נרשמו באיטליה למעלה מ-92 אלף חולים ולמעלה מעשרת אלפים מתים. למרות זאת, בארץ המגף מתעקשים על חזרה מהירה לשגרה. "התחזיות שאמרו שנוכל לחזור בסוף אפריל או במאי היו אופטימיות מדי", אמר גודין. "אני יכול לומר בוודאות שאם הספורט יחזור, הוא בלי ספק יהיה ללא קהל. אני גם בספק אם נוכל לחזור ב-3 במאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully