וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר צ'פרין: "אם לא נחזור בזמן, ייתכן שהעונה הזו אבודה"

נשיא אופ"א פירט את אופציות החזרה ומקווה לסיים את העונה ביוני, בעוד נשיא ההתאחדות הצרפתית היה נחרץ יותר: "אין סיכוי שזה יקרה. צריך לקוות שנוכל לחזור לשחק, ואז נסיים אפילו ב-20 ביולי"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין התראיין היום (שבת) לעיתון "לה רפובליקה" באיטליה והבהיר את גישת הארגון באשר למשבר הקורונה. "איש לא יודע מתי המגיפה הזו תסתיים", אמר הסלובני. "יש לנו תוכנית א', ב' ו-ג'. אנחנו יכולים לחזור לשחק באמצע מאי, יוני או אפילו סוף יוני. אז, אם לא נצליח לחזור, העונה ככל הנראה כבר תהיה אבודה. יש גם הצעה לסיים את העונה הזו, אפילו מאחורי דלתיים סגורות, ולהתחיל את הבאה קצת יותר מאוחר. זה יצריך כמובן התאמות מבחינת חוזים ונשנה את מועד ההעברות".

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
איש לא יודע מתי כל זה ייגמר. אלכסנדר צ'פרין/רויטרס

נשיא אופ"א הסביר: "אם הליגות יחזרו לפעילות, נוכל לחדש גם את הגביעים שלנו ולהשתמש באותם תאריכים. למשל, מילאן מול אינטר ביום שלישי ובמקביל גם, לא יודע, יובנטוס נגד ברצלונה. זה מצב ייחודי ויוצא דופן. שום דבר כבר לא יהיה כפי שהיה, בכל העולם".

עוד אמר צ'פרין: "לגבי היורו, אני חושב שהוא יתחיל ב-11 ביוני 2021. דחיית היורו הייתה קשה לכולם, זו הייתה הכנסה עיקרית עבור 50 מתוך 55 מדינות החברות באופ"א, אבל התקבלה ההחלטה הנכונה. כולם יצטרכו להסתגל לכמות המשחקים. הדבר הכי חשוב כרגע הוא לצאת מהמשבר. הגיבורים עכשיו הם לא השחקנים אלא צוותי הרפואה".

לעומתו, נשיא ההתאחדות הצרפתית נואל לה גראט היה נחרץ יותר: "אין סיכוי שנסיים את העונה עד סוף יוני, זה בלתי אפשרי. לא נשחק כל יומיים או שלושה. אם יתאפשר, נשחק עד סוף יולי. התאריכים פחות חשובים כרגע. אם נוכל לחזור לפעילות עד סוף מאי או אפילו תחילת יוני, נסיים את העונה עד 20 ביולי. זה לא כזה נורא. כדורגל לא חשוב כרגע. בבוא העת, נמצא את התאריכים המתאימים ואת הכסף הנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully