וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לטריידים: מה שעבד ב-NBA יעבוד גם בכדורגל העולמי?

משבר הקורונה יאלץ את הענף לחשב מסלול מחדש, ביובנטוס ובאינטר מעריכים: צפו ליותר עסקאות חליפין. נשיא יובה: "האתגר הגדול בתולדות הענף"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

אף אחד עדיין לא יודע כיצד משבר הקורונה ישפיע על העולם בכלל ועל עולם הספורט בפרט. "אף אחד לא חסין", הודה נשיא יובנטוס אנדראה אניילי. "אנחנו עומדים בפני האתגר הגדול ביותר בתולדות הענף. יש פה סיכון קיומי אמיתי וכולנו צריכים לדאוג לקבוצות שלנו".

המנהל הספורטיבי של הגברת הזקנה פביו פראטיצ'י צופה כי עתיד הכדורגל העולמי עשוי להזכיר קצת את ה-NBA, שם שחקנים לא עוברים תמורת כסף - לעתים תמורת 222 מיליון יורו - אלא אחד תמורת השני. "יהיו הרבה עסקאות חליפין", גרס. "זה מצב שיקרב את הכדורגל ל-NBA. יכול להיות שחלק מהקבוצות, למשל בגרמניה, יוכלו להרוויח מהמשבר הזה, כי הכלכלה בגרמניה קצת יותר יציבה".

גם המנהל של אינטר בפה מארוטה יודע שהציאות שהיתה קיימת עד לפני מספר חודשים כבר לא תחזור. "השוק יהיה הרבה יותר עני, כך שייתכנו יותר טריידים", אמר. "נראה צניחה במחירים, כי הבעיה גלובלית".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. GettyImages
לא עוד העברות של 222 מיליון יורו. ניימאר/GettyImages

ובינתיים, באיטליה ממשיכים לחשוב כיצד ולחדש את העונה. נשיא ההתאחדות גבריאלה גראבינה סיפר: "המטרה העיקרית שלנו היא לחדש את המשחקים. כבר עבדנו על תסריט שבו הליגה חוזרת, כדי לתת לקבוצות ולאוהדים תשובות ברורות. יש לנו מחויבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully