וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון המאמנים ביורוליג: "מאמינים שנחזור עוד 3-4 שבועות"

בצל משבר הקורונה, התייחס גוראן סאסיץ' לחוזים שמסתיימים ביוני, מחנות האימונים המקוצרים והאפשרות של קיצוצים עתידיים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

עדיין לא ברור האם עונת היורוליג של 2019/2020 תחודש, או שמא תיאלץ להיות מבוטלת לאור משבר הקורונה. אם שואלים לדעתו של גוראן סאסיץ', יו"ר ארגון המאמנים של המפעל, הליגה תשוב - השאלה רק מתי.

"אנחנו מאמינים שייקחו שלושה או ארבעה שבועות עד שניתן יהיה להמשיך", אמר בראיון לתקשורת הסרבית. "העיקרון הוא שכולם צריכים להיות באותו כושר גופני וכולם צריכים להסכים על הפורמט. תמיד נתמוך בסיום העונה על הפרקט, אבל צריך לעשות את זה בדרך שתשמור על בריאות כל המעורבים. חוץ מזה, מחנה האימונים צריך להיות ארוך מספיק: אם, לדוגמא, השחקנים לא התאמנו שלושה חודשים, אי אפשר שיתאמנו שבוע אחד ויחזרו".

סאסיץ' נשאל מה בנוגע לחוזים של המאמנים והשחקנים - חלקם הרי מסתיימים בקיץ - והשיב: "האולימפיאדה נדחתה, אז ה-NBA ימשיך אל תוך יולי ואוגוסט, למשל, ואנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר. נצטרך לסכם על הארכת החוזים של יוני עד סוף יולי, למשל".

גם יו"ר ארגון המאמנים יודע שמשבר הקורונה עלול להשפיע באופן משמעותי על משכורות כל המעורבים בעתיד: "המציאות היא שבאירופה הכדורגל שולט. אנחנו רואים מה קורה שם, ונצטרך להבין שזה יקרה גם אצלנו. בסופו של דבר לשחקנים הטובים ביותר עדיין יהיה שוק, ריאל תמיד תתחרה עם ברצלונה על שחקנים ומאמנים, באיירן תמיד תתחרה עם דורטמונד, ליברפול תמיד תתחרה עם יונייטד. אותו הדבר יקרה גם בכדורסל".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב, מול שיין לארקין, אנאדולו אפס. דני מרון
בריאות השחקנים לפני הכל. ווילבקין ולארקין/דני מרון

הליגה הטורקית היתה הליגה הבכירה האחרונה בה שוחק כדורסל. שחקן אנאדולו אפס אלק פיטרס סיפר על כך: "שיחקנו ללא קהל, זה היה מוזר מאוד. התלוצצנו ואמרנו שצריך לשדר אותנו ב-ESPN, כי אנחנו הקבוצה היחידה שעדיין משחקת".

פיטרס הוסיף ואמר כי ראשי הליגה רצו להמשיך לשחק, אולם בסופו של דבר הממשלה הטורקית התערבה: "זה לא כמו ב-NBA, שיש קומישנר. כאן הממשלה מחליטה. זו היתה סיטואציה מוזרה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully