וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס: "תתעוררו, העונה הסתיימה. תעריכו בריאות לפני כסף"

25.3.2020 / 10:38

עימותים בכדורסל האירופי סביב הקורונה: זרים מבקרים את היורוליג, שמתעקשת להותיר פתח להמשך המשחקים. הקבוצות ברוסיה נאלצו להפסיק להתאמן. מלקולם דילייני עזב לארה"ב ללא אישור ברצלונה, שחקני הקבוצה סירבו לקצץ בשכרם

דינו מנגין בביתו/באדיבות המצולם

בווידאו: דינו מנגין במסר מיוחד לאזרחי ישראל

אופן הטיפול במשבר הקורונה מייצר לא מעט מתיחויות ועימותים בכדורסל האירופי. מלקולם דילייני עזב אתמול (שלישי) את ברצלונה וטס לביתו בארה"ב, בניגוד לדעתה של הקבוצה, ועתידו בשורותיה מוטל בספק.

ב"אל מונדו דפורטיבו" פורסם כי שחקני בארסה זעמו לנוכח דרישת ההנהלה שיוותרו על 70 אחוזים מהשכר שנותר להם העונה, והשיבו בשלילה. לטענתם, בארסה לא קיצצה סכום משמעותי כל כך מקבוצת הכדורגל הראשונה, ו"מעמדם" זהה בסוגיה הזו לזה של הקבוצה הבת וקבוצת הנשים בכדורגל.

מלקולם דילייני שחקן ברצלונה. GettyImages
לא רוצים להיות כמו שחקניות קבוצת הנשים. מלקולם דילייני/GettyImages

בינתיים נפל המעוז האחרון של פעילות הכדורסל ביבשת, לאחר שהממשל ברוסיה החריף את המגבלות על האזרחים - וגם צסק"א מוסקבה, חימקי מוסקבה והקבוצות האחרות נאלצו להפסיק להתאמן.

רכז צסק"א, מייק ג'יימס, שהביע ביקורת מרומזת על כך שלא התאפשר לו לשוב לארה"ב, צייץ אתמול בטוויטר נגד ההתמהמהות של היורוליג בנוגע להמשך העונה. לקראת ישיבת ההנהלה במפעל, שתתקיים מאוחר יותר היום בווידאו קונפרנס, כתב האמריקאי כי "האולימפיאדה בוטלה, אבל את היורוליג וה-VTB ישלימו. זאת בדיחה".

ג'יימס הוסיף: "כולם חייבים להתעורר ולהפסיק להיות לא ריאליים. העונה הסתיימה. תפסיקו לכפות משהו שלא קיים. איך נשחק ביורוליג אם אי אפשר להיכנס לרוסיה לפחות עד ה-1 במאי? מחכים ל-11 באפריל כאילו שזה אפשרי, אבל זה לא. יום אחד אנשים יעריכו בריאות יותר מאשר כסף". רכז מכבי תל אביב, ארון ג'קסון, הגיב גם הוא וצייץ "אין מצב!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully