וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינה ווייט מתעקש שהקרב בין חביב לפרגוסון יתקיים: "לא שם ז-- עליכם"

נשיא ה-UFC טוען שהקרב הענק שמתוכנן ל-18 באפריל לא יבוטל למרות הקורונה: "כמה זמן אפשר להתחבא בבתים? לא אכפת לי מה אתם חושבים"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

כל עולם הספורט שובת, רק ב-UFC מתעקשים: ההצגה חייבת להימשך. דיינה ווייט, נשיא הארגון, עדיין מנסה לקיים את הקרב הגדול בין חביב נורמגומדוב לבין טוני פרגוסון במסגרת UFC 249. ווייט הצהיר שהקרב יתקיים במועדו - ה-18 באפריל - ומסרב לחזור בו.

"אני רוצה לקיים אותם (את הקרבות), ואני חייב לדחוף אותם מתישהו, וכן, נמשיך על פי לוח הזמנים הרגיל שלנו", אמר ווייט, שיודע שהעולם צמא לספורט, וכמובן מקווה שהדבר יתבטא במכירות גדולות בפיי-פר-וויו, "אולי לא יהיה קהל, אולי זה יהיה במקום אחר, אני לא יודע בדיוק איך זה יקרה, אבל הקרבות האלה יתקיימו, ואני אעשה את זה".

חביב נורמגומדוב לוחם MMA. GettyImages
גם הוא כבר רוצה להילחם. חביב/GettyImages

יש לציין שמדובר בקרב אליפות, שמעורר עניין גדול מאוד, אחרי שנדחה כבר ארבע פעמים. "כמה זמן עוד נישאר בבתים שלנו ונתחבא?", אמר ווייט ליהאו ספורט, "אם הקורונה תגיע אליי, שתגיע. זה מה יש. מחלות לב, תאונות דרכים, סרטן, הרשימה ארוכה, כל הדברים האלה יכולים להרוג אנשים בכל יום. אם יש דבר אחד בטוח, זה שכולנו נמות יום אחד. אתה לא יכול להתחבא בבית כל החיים".

ווייט ציין ש"תאמינו לי, חביב אומר לי כל יום - 'שלח לי מיקום'. כבר יש לי אותו. זה סגור ב-99.9 אחוז. ב-18 באפריל הקרב יתקיים". אתמול הוסיף ווייט בשיחה עם עיתונאי מתקפה ישירה על התקשורת שמבקרת את ההחלטה שלו: "אני לא אומר לתקשורת כלום. שילכו להזד--ן. כל יום יש בולשיט אחר, כל אחד אומר דבר אחר. אני לא שם ז-- על מה שאתם חושבים, מה אתם אוהבים או לא. ב-18 באפריל או שתדליקו את הטלוויזיה, או שלא. אתם לא צריכים להגיע, כי לא יהיה קהל, אתם לא צריכים לסקר מצדי. הקרב יתקיים". אגב, בסוכנויות ההימורים כבר אפשר להמר היכן יתקיים הקרב - קטאר, רוסיה, מקסיקו, ערב הסעודית, ואפילו צפון קוריאה.

ווייט סירב לציין אילו פעולות ננקטות כדי להגן על הספורטאים והאם יערוך לכולם בדיקות: "כמה שפחות יודעת התקשורת, זה יותר טוב. אגיד ככה: רוב ההיסטריה זה בגלל התקשורת. כמה שתדעו פחות, יותר טוב. נוודא היטב שנשמור על כל המעורבים, כמו שאנחנו תמיד עושים. לא אתן מידע לתקשורת או לאף אחד על מה שאני עושה, אבל אני לא מתנהג כמו איזה מרדן משוגע נגד הקורונה. עשיתי כל מה שהתבקשתי".

אגב, ווייט אף אמר שהוא מנסה להוסיף עוד קרב גדול לערב המדובר - פרנסיס נג'אנו מול ז'איר רוזנסטרויק. "אנחנו מנסים לבנות את הערב הכי גדול שהיה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully