וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנת חיים: "המבקר הגדול ביותר של ליאונל מסי" חלה בקורונה

שוער העבר הוגו גאטי, שמתנגח באופן קבוע בבן ארצו, אושפז. נוכח גילו (75) והעובדה שחלה גם בדלקת ריאות, חייו בסכנה

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

שוער העבר האגדי של בוקה ג'וניורס, הוגו גאטי, חלה בנגיף הקורונה ומאושפז במדריד. בנו של גאטי בן ה-75 אמנם הצהיר אתמול (שלישי) שאביו מגיב היטב לטיפול, אבל העובדה שהוא חלה גם בדלקת ריאות, בשילוב עם גילו, מציבה אותו בקבוצת סיכון גבוה.

גאטי רשם קריירה מזהירה ככדורגלן, אבל בשנים האחרונות עלה לכותרות בעיקר בזכות היותו אחד המבקרים הגדולים של בן ארצו, ליאונל מסי. אחרי ההפסד של ברצלונה בקלאסיקו לפני פחות מחודש, גאטי אמר: "מסי נראה כמו שחקן עבר, הוא לא מופיע למשחקים גדולים". אחרי כמה ימים הוסיף: "לא אכפת לי אם יכעסו עליי בארגנטינה, אני פטריוט ואני חושב שמסי כבר לא פנומן".

ב-2019 גאטי ביקר בחריפות עם ההשפעה של מסי על נבחרת ארגנטינה ואמר: "די מריה יותר טוב ממנו. מסי לא מגיע למשחקים גדולים והוא אפילו לא קרוב לדייגו מראדונה". בעקבות הדברים הנוקבים הללו, שוער העבר ספג הרבה אש מפרשנים אחרים. אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד ליובנטוס, גאטי שיבח אותו על שלקח על עצמו אתגר חדש, בעוד מסי נשאר באזור הנוחות שלו.

שוער העבר הוגו גאטי, בשנת 1977. AP
שיהיה בריא. גאטי מימין, ב-1977/AP

גאטי שכינויו היה "אל לוקו" ("המשוגע"), הוא שיאן ההופעות בליגה הבכירה בארגנטינה. הוא שיחק בכמה קבוצות במולדתו, אבל לשיאו הגיע בבוקה ג'וניורס, איתה זכה בשלוש אליפויות, שני גביעי ליברטדורס והגביע הביניבשתי ב-1978 (בוקה הוכתרה בלי לשחק בגלל שליברפול לא הופיעה למשחק). הוא לבש את מדי נבחרת ארגנטינה 17 פעמים ונבחר לכדורגלן העונה בליגה המקומית ב-1982.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully