וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעמלת העבר: "דחיית האולימפיאדה בשל הקורונה - עונש מאלוהים על השעיית רוסיה"

סבטלנה חורקינה עוררה סערה: "הכל קרה בגלל שהשעו את רוסיה מהאולימפיאדה. אסור לפגוע במדינה שלנו, אלוהים בירך אותה"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

המתעמלת האגדית סבטלנה חורקינה, טוענת שדחיית אולימפיאדת 2020 בטוקיו היא "עונש מאלוהים" בגלל הסנקציות שהוטלו על רוסיה. חורקינה בת ה-41 אמרה את הדברים במולדתה ועוררה מיני סערה.

רוסיה הושעתה מפעילות במשחקים האולימפיים ב-2020 בגלל פרשות חוזרות ונשנות הקשורות בחומרים אסורים והספורטאים שהייתה עתידה לשלוח, היו אמורים להתחרות תחת דגל הוועד האולימפי. חורקינה אמרה: "לדעתי הכל קרה כי אסור לפגוע ברוסיה, כולל בספורטאים שלה. בהמנון שלנו נאמר שהארץ שלנו מבורכת. בעיני זה עונש מאלוהים על זה שהספורטאים שלנו לא היו רשאים להשתתף תחת דגל רוסיה".

חורקינה זכתה בשתי מדליות זהב אולימפיות במקבילים מדורגים ב-1996 ו-2000 וברשותה עוד ארבע מדליות כסף ואחת מארד במקצועות השונים. היא זכתה במדליות זהב בקרב רב באליפויות העולם בהתעמלות ב-1997, 2001 ו-2003 - הראשונה לעמוד בראש הפודיום בשלוש אליפויות עולם שונות.

סבטלנה חורקינה בשנת 2004. GettyImages
גאה בדגל. חורקינה ב-2004/GettyImages

אגב, חורקינה רגילה לשערוריות. ב-1997, כשעוד הייתה בתחילת הקריירה שלה, היא הצטלמה בעירום לגרסה הרוסית של המגזין "פלייבוי". היא ספגה קיתונות של ביקורת, אבל נפנפה אותן ואמרה: "שיניתי את הגישה של אנשים, להיות סקסי זה דבר טוב".

הוועד האולימפי העולמי הודיע אתמול על דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו בגלל נגיף הקורונה. הכוונה היא לקיים את האולימפיאדה בקיץ הבא, אבל בתקשורת הבריטית דווח היום שבוועד מחפשים תאריך קרוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully