וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ברגמו: "המשחק של אטאלנטה מול ולנסיה היה פצצה ביולוגית"

ג'ורג'יו גורי לא פסל אפשרות שכל 40 אלף הצופים שהגיעו לסן סירו בחודש שעבר נדבקו. פאפו גומס: "המצב כיום קשור למשחק ההוא"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: אולימפיאדת טוקיו 2020 נדחתה ל-2021

ב-19 בפברואר אירחה אטאלנטה את ולנסיה למשחק במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. זה קרה ארבעה ימים לאחר שחולה הקורונה הראשון במדינה אובחן, ובכל זאת הספורט בתקופה ההיא התקיים, ברובו, כרגיל.

המשחק אמנם הועתק לסן סירו, אולם 40 אלף איש בכל זאת מילאו את היציעים ולפי ראש העיר של ברגמו ג'ורג'יו גורי, "אם הווירוס כבר התפשט, כל 40 אלף האוהדים נדבקו". גורי אף כינה את המשחק "פצצה ביולוגית", והוסיף: "אף אחד לא ידע שהווירוס כבר מתפשט בין כולנו. היו חבורות גדולות של אנשים והרבה מגע בערב ההוא, הווירוס פשוט עבר מאחד לשני".

ברגמו נחשבת ל"בירת הקורונה" של איטליה, עם קרוב ל-7,000 נדבקים, ולא נמנע כי אחת הסיבות לכך היה משחק ליגת האלופות ההוא. באופן לא מפתיע, גם ולנסיה נפגעה קשה מהנגיף, ולפני כשבוע וחצי הודיעה כי 35 אחוז משחקני הסגל נדבקו, וביניהם אסקיאל גאראי, אלייקים מנגאלה וחוסה גאיה. מתוך 40 אלף הצופים שנכחו באותו ערב בסן סירו, 2,500 היו אוהדי ולנסיה שהגיעו מספרד. הגומלין, אגב, נערך שבועיים לאחר מכן במסטאיה - ללא קהל.

שחקן ולנסיה מקסי גומס מול שחקן אטאלנטה חוסה לואיס פאלומינו. רויטרס
משחק שייזכר עוד זמן רב, ולאו דווקא בגלל התוצאה/רויטרס

גם כוכב אטאלנטה פאפו גומס השמיע דברים דומים אמש. "בהתחלה היה הרבה מידע שגוי וכולנו לקחנו את זה לא מספיק ברצינות", אמר האיש שסייע לקבוצתו להביס 1:4 את העטלפים. "חשבנו שמדובר בעוד שפעת וצריך להמשיך כרגיל. מישהו הגיע לסן סירו כשהוא כבר חולה. אני חושב שהמצב כיום בברגמו קשור למשחק ההוא. המשחקים ההם היו איומים, לא היו בדיקות, לא נעשה שום דבר".

רק אתמול בערב, אגב, דווח על נדבק ראשון מאטאלנטה עצמה - שוער המשנה מרקו ספורטיילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully