וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארל אנתוני טאונס הודיע בבכי: אמי מורדמת ומונשמת לאחר שחלתה בקורונה

כוכב מינסוטה פרסם באינסטגרם סרטון מרגש וסיפר על ההידבקות של אמו: "המחלה הזאת קטלנית, אבל אנחנו ננצח. מקווה שהסיפור שלי יעזור"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

כוכב מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס הודיע הבוקר (רביעי) באינסטגרם כי אמו מורדמת ומונשמת לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה.

הסנטר המצוין סיפר ששני הוריו חלו בשבוע שעבר, ובעוד אביו נבדק מחשש לקורונה ושב הביתה לבידוד ביתי, אמו נותרה בבית החולים. כעת היא שרויה בתרדמת ונלחמת על חייה. "אני לא יכול לישון", אמר. "מצאתי כוח לצלם את הסרטון הזה. אני חושב שחשוב שכולנו נבין את החשיבות של מה שקורה בעולם כרגע, והמצב שלי יכול לעזור".

לאחר שיפור מסוים, סיפר טאונס, מצבה של אמו, ז'קלין קרוז, החמיר: "בית החולים עשה כל שביכולתו, אני עשיתי כל שביכולתי. החום שלה עלה, ואז ירד קצת בזכות התרופות. היא הרגישה מאוד לא בנוח. מצב הריאות שלה החמיר והיא התקשתה לנשום. הרופאים אמרו שהם חייבים להעביר אותה למכונת הנשמה. אמרתי לה שאני אוהב אותה מדי יום".

טאונס הוסיף ואמר: "זה מצב קשה מאוד לי ולמשפחתי, בלשון המעטה. היא מנהלת המשפחה שלנו, היא הבוס. אני מנסה להישאר חיובי וחזק עבור המשפחה. בבקשה שמרו על משפחתכם, אהובכם, חברים ועל עצמך. המחלה הזאת קטלנית. אני ומשפחתי הולכים להמשיך להילחם בה, אנחנו ננצח אותה. אני מקווה שהסיפור שלי עוזר".

"אני חולק את הסיפור שלי בתקווה שכולם יישארו בבית!" כתב טאונס לצד הסרטון המרגש שחלק. "אנחנו זקוקים ליותר ציוד ואנחנו צריכים לעזור לרופאים והאחיות. תודה לאנשים שטיפלו באמא שלי. אתם הגיבורים האמיתיים! מתפלל בשביל כולם בזמנים הקשים הללו".

קרון באטלר: "מתפלל בשבילך ובשביל משפחתך"

טאונס (24, 2.11 מ') נבחר ראשון בדראפט 2015 על ידי מינסוטה, בה הוא משחק עד היום. אף שלא חווה הצלחות קבוצתיות עם הטימברוולבס, מיהר לבסס את מעמדו כאחד משחקני הפנים הטובים ב-NBA. העונה שותף ב-35 משחקים בלבד בשל מספר פציעות מהן סבל, והעמיד ממוצעים של 26.5 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully