וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "הייתי משלם הרבה מאוד כסף כדי לחזור, בעיקר בעונה כזאת"

שחקן מכבי תל אביב ענה על שאלות גולשים והתייחס בין היתר לשגרה בצל הקורונה, המודל לחיקוי כילד והמחשבות על דראפט ה-NBA

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

דני אבדיה ענה לשאלות גולשים בעמוד האינסטגרם של מכבי תל אביב וסיפר בין היתר על השגרה הקשה בימי הקורונה. "אתם בטח מנחשים שלא רק עליי, אלא על כל העולם עוברים ימים מאוד קשים", אמר. "עכשיו אנחנו סוף סוף מעריכים את שגרת החיים שלנו, כמה היא חשובה. עכשיו מנסים למנוע את זה וזה קשה, במיוחד לספורטאי פעיל, אבל בכללי לכל האנשים - כולנו ביחד בתוך זה. אני כבר מת לחזור, הייתי משלם הרבה מאוד כסף בשביל לחזור עכשיו, במיוחד בעונה כזו. זה לא פייר, זה מבאס את כולם. בעונה שאנחנו רצים כל כך חזק, זה קשה. אבל אלה החיים, אנחנו נתמודד עם זה".

"שגרת היום שלי היא כמובן תחת הנחיות משרד הבריאות, אני מקפיד על הכללים דבר ראשון, כמו כולם", הוסיף הכישרון הצעיר. "משתדל לבוא בכמה שפחות מגע עם אנשים, אני כן מגיע לאולם, עובד לבד עם המאמן שלי ובעצם שומר על שגרה של אימונים. חדר כושר בבית ואז אחרי זה אימון אישי של שעתיים ואז שוב חדר כושר. בסך הכל, זאת השגרה שלי. אחר הצהריים אני מנסה להעביר את הזמן עם סרטים, פלייסטיישן, ספרים ובעצם משלים דברים שלא היה לי זמן אליהם. וואו, כמה אני מתגעגע לימי חמישי בהיכל. זה קצת מוריד את הדרייב. אתה מתאמן ועובד מאוד מאוד קשה בשביל לבוא למשחק ולהראות את היכולות שלך. לבוא להיכל כשאתה רואה את האוהדים נכנסים ויש אווירה, לטירוף הזה אנחנו מתגעגעים".

אבדיה נשאל כיצד ניתן לשמור על תזונה בריאה בתקופה הלא שגרתית הזו והשיב: "מאוד קשה לשמור. אני ממליץ על שגרת יום קבועה, לקום בשעות נורמליות, ללכת לישון בשעות נורמליות, לא לדלג על ארוחת בוקר, לאכול את כל הארוחות ביום. להשתדל לא לאכול מתוך שעמום, כמה שזה קשה. פחות חטיפים, פחות שתיה מתוקה, יותר דברים בריאים - רק תשמרו על השגרה".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב עם טיילר דורסי, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
מתגעגע לטירוף. אבדיה/ברני ארדוב

כשנשאל האם הוא חושב על דראפט ה-NBA הקרוב, אמר: "עכשיו כשאין כל כך על מה לחשוב בנוגע לליגה וליורוליג יוצא לי לפעמים לחשוב, אני לא אשקר. לאט לאט מתכוננים, לא יודעים מה יהיה. אני מקווה מאוד שייצא לי לחזור למגרשים עם מכבי ולזכות בכמה שיותר תארים כדי לסיים את העונה הכי מתוק שיש, אבל בינתיים אני מתרכז בארצנו היפה". על הלחץ לשחק לעיני סקאוטים מארצות הברית סיפר: "ברגע שההיכל מתמלא ועולים לשחק, פתאום כל הרעש נעלם. אתה יודע מה אתה שווה גם אם יש משחק פחות טוב. אם אתה יודע מי אתה בתור שחקן ואדם, אז אין לך מה לדאוג. אז גם אם היה לך משחק פחות טוב, זה לא כזה נורא. אני רק חייב לציין שסקאוטים לא מסתכלים על משחק אחד, אלא על עונה שלמה. ומסתכלים על משחקים לאורך תקופה, זה גם משהו שחשוב שיידעו".

לשאלה מי היה המודל לחיקוי שלו בילדות השיב: "מאוד אהבתי את דרק רוז בעונת ה-MVP שלו, הוא היה שחקן פנומנלי. נורא נהניתי ממנו. בכללי, לא הייתי רואה הרבה NBA, בעיקר את עשרת המהלכים הגדולים ודברים כאלה. לא חושב שהיה לי מודל לחיקוי. רציתי להיות דני, לא לבסס את המשחק שלי על אחרים".

דרק רוז שחקנה של דטרויט פיסטונס. GettyImages
שחקן אהוב, לא מודל לחיקוי. דרק רוז/GettyImages

הישראלי הצעיר התייחס לעונה המצוינת שעברה עליו עד ההשבתה: "בתחילת השנה לא ראיתי אותי משחק כמו היום, אלה הפתעות טובות ונעימות. אני עובד מאוד קשה, יכול להיות שהיו משחקים שאולי הלך פחות טוב או יותר טוב. בסופו של דבר, מה שחשוב בשבילי וגם בשבילכם: תהיו יותר טובים מהיום שלפני. המטרה היא שמחר אלמד משהו חדש ואהיה יותר טוב מהיום. להשתפר כל הזמן, להפתיע עם עם דבר חדש שעבדתם עליו. יכולה הייתה להיות לי עונה פחות טובה, זה גם משהו שקורה. לא הייתי מתרגש, צריך להמשיך להרים את הראש ולעבוד קשה, העתיד עוד לפניכם".

אבדיה אף נשאל מי חברו הטוב ביותר בקבוצה, ואמר: "זה יהיה מובן מאליו, כמובן שאני מדבר יותר עם הישראלים, אם זה יובל, דורי, אטיאס. עם הזרים אני גם מדבר, אבל האנגלית פחות מתגלגלת. רוב האמריקאים גדולים ממני, אז אני פחות מצליח לשמור על קשר כל כך אחיד. סנדי כהן זה חבר טוב מאוד שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully