וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מישאלוב: "השחקנים רוצים לחזור לשחק. האינטרס של כולם זהה"

יו"ר ארגון השחקנים מספר על המאמצים הלא קלים להבטיח לשחקני הקבוצות הקטנות הכנסה נוספת מלבד דמי האבטלה, ומדגיש: "לא רק בעלי הקבוצות רוצים לגמור את העונה"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: שחקני הפועל תל אביב מתאמנים בצל הקורונה

למרות שבקבוצות כדורגל רבות כבר הוציאו את השחקנים לחל"ת, בארגון השחקנים עדיין מנסים לנהל משא ומתן מול ראשי הקבוצות כדי שהשחקנים לא יסתפקו רק בדמי האבטלה ובהמשך יוכלו לזכות בהשלמות כלשהן מהמועדונים עצמם. יש קבוצות בליגת העל כמו מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה, שכבר הגיעו להסכמה עם השחקנים על קיצוץ מסודר, אבל יש קבוצות כמו הפועל חיפה, הפועל חדרה, הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה שכבר שלחו לשחקנים מכתבים על חל"ת.

יו"ר ארגון השחקנים משה מישאלוב כבר פנה אל ראשי הקבוצות כדי לדון עימן על מתווה לפיו יוכלו השחקנים בהמשך לקבל סכום כסף מהקבוצות מעבר לדמי האבטלה. בנס ציונה הבהירו לארגון השחקנים כי אין להם שום אפשרות להשלים לשחקנים את השכר בהמשך במצב הנוכחי וכי כל מה שהם יקבלו יהיה הכסף בגין החל"ת.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
השכר יושלם על ידי הקבוצה? שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי

מישאלוב אמר אתמול: "אנחנו עושים את מירב המאמץ כדי לסייע לשחקנים שחלקם עומדים להתפרנס בתקופה הקרובה רק מדמי האבטלה בגין חל"ת קורונה. חשוב לי להדגיש שלא רק בעלי הקבוצות רוצים לחזור לשחק ולגמור את העונה, גם השחקנים רוצים לחזור לשחק ולא לגמור את העונה עכשיו. האינטרס בעניין הזה של שני הצדדים זהה. כל הקפטנים עימם שוחחתי מבינים זאת ומקווים שמתישהו, נוכל לחדש את ליגת העל מהמקום בו היא הופסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully