וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב ודלקן במקום מזומן: כך יעזרו הקבוצות למלחמה בהתפשטות הקורונה

23.3.2020 / 7:17

חלק מהקבוצות יציעו לשחקנים לוותר על המכוניות והדלקן בתמורה לקיצוץ נמוך יותר במשכורות. אחד מבעלי הקבוצות אמר בהלצה: "הקבוצות יתרמו למלחמה בהתפשטות הקורונה בכך ששחקנים לא ייצאו מהבתים בחודש הקרוב כי לא יהיו להם מכוניות. זה יהיה טוב לכולם"

צילום: דוברות עיריית חיפה, מאיה הורודניצ'אנו, כבאות והצלה מחוז חוף, בית החולים אסותא, בית החולים הדסה עין כרם, עריכה: עמית שמחה

קבוצות ליגת העל מהדקות את החגורות ועוד ועוד מועדונים מצטרפים לתכנית החל"ת או למתווה הקיצוצים. אלא שיש גם כאלה ששוקלים דרכים קצת שונות. ללא מעט שחקנים בליגת העל יש בחוזים סעיפים של מכוניות, דלקן ודירות. השכרת המכוניות נועדה לסייע לשחקנים להגיע לאימונים היומיים ובמועדונים מסוימים צפויים להציע לשחקנים לוותר על מכוניותיהם המושכרות ועל כמות הדלק המופיעה בהסכם, ובתמורה לספוג קיצוץ פחות אגרסיבי במשכורות.

אחד ממנהלי הקבוצות אמר אתמול בהלצה עם קצת רצינות: "הקבוצות יתרמו למלחמה בהתפשטות הקורונה בכך ששחקנים לא ייצאו מהבתים בחודש הקרוב כי לא יהיו להם מכוניות. זה יהיה טוב לכולם. השחקנים יקבלו משכורת יותר גבוהה ויוותרו על המכוניות והדלק".

דלק תחנת דלק תדלוק. ShutterStock
גם זו דרך לקצץ/ShutterStock

קבוצה נוספת שהצטרפה אתמול להוצאת שחקניה לחל"ת היא הפועל כפר סבא שכבר הודיעה לשחקנים ולצוות המקצועי במכתבים שהם ייצאו לחופשה ללא תשלום ויצטרכו לפנות ללשכת התעסוקה ולמוסד לביטוח לאומי. מכבי נתניה, לעומת זאת, הצטרפה אתמול לקבוצות שקיצצו לשחקנים וסגרה על קיצוץ בגובה של 50 אחוז. לשחקנים נאמר שאם הכדורגל יחזור בחודשים מאי ויוני הם יקבלו משכורת עבור יוני, אותו אין להם כרגע בחוזים הקיימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully