וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: מאנצ'יני אופטימי לגבי חזרת הסרייה A במאי, וולפסבורג חוזרת להתאמן

מאמן נבחרת איטליה חושב חיובי, אבל בינתיים לאציו ונאפולי דחו את החזרה. הקבוצה מהבונדסליגה תשוב להתאמן בהתאם להנחיות

AP

כדורגל

* וולפסבורג הגרמנית תחזור להתאמן מחר (שני) בקבוצות קטנות בפולקסווגן ארנה ובהתאם למגבלות השונות, כך הודיעה הקבוצה. המנהל הספורטיבי יורג שמדטקה הסביר: "נכון לעכשיו, הבונדסליגה אמורה להתחדש ב-2 באפריל. זה אמנם לא נראה ריאלי, אבל אנחנו צריכים להתנהל בהתאם לכך".

* רוברטו מאנצ'יני, מאמנה של נבחרת איטליה, אופטימי לגבי חזרת הליגה. "אני משוכנע שהסרייה A תחזור לפעילות בחודש מאי", אמר ל"גאזטה דלו ספורט". "אני מאמין שנחזור לשגרה ואני אוכל לראות את השחקנים שלי באצטדיון ולזמנם לנבחרת. אנחנו חייבים להישאר חיוביים".

* טובי אלדרווירלד, בלם טוטנהאם ונבחרת בלגיה, תרם טאבלטים לבתי חולים כדי שהאנשים שאושפזו לאחר שנדבקו בקורונה יוכלו לשמור על קשר עם יקיריהם. "מי שיכול לעזור, שיעשה את זה", צייץ השחקן הבלגי בטוויטר שלו. "יחד נוכל לצאת מהמצב הקשה הזה חזקים מאי פעם. תשמרו על עצמכם".

* אחרי הביקורות הרבות שספגה, לאציו הודיעה רשמית על דחיית החזרה לאימונים למועד מאוחר יותר. המדורגת שנייה בסרייה A, כמו נאפולי, קראה תחילה לשחקנים לשוב להתאמן במסגרת מצומצמת של הקבוצה, אבל כעת חזרה בה, לאחר התגובות הנזעמות של ארגון השחקנים ושל בעלי קבוצות אחרים. נאפולי, שהייתה אמורה לשוב להתאמן ביום רביעי, דחתה גם היא את חזרתה לפעילות.

* אחד הזועמים היה מאסימו צ'לינו, הבעלים של ברשיה שנמצאת במחוז לומברדיה הפגוע, שאמר בראיון ל"קוריירה דלו ספורט" כי מבחינתו "העונה הזו גמורה. במקום לחשוב איך מחדשים את העונה, צריכים לחשוב איך לשרוד. את הכדורגל צריך לדחות לעונה הבאה, בואו נהיה מציאותיים. יש אנשים שלא מודעים למה שקורה פה, והאנשים האלה יותר גרועים מהווירוס. אי אפשר לשחק עוד בעונה הזו. אם מישהו רוצה את התואר המקולל הזה, שייקח אותו".

* נגיף הקורונה פגע באיטליה יותר מכל מדינה אחרת, ובמיוחד במחוז לומברדיה, שם מתו מעל 3,000 בני אדם. אחד מהם הוא אנדראה מיקלי, ששימש בעבר כנשיא קבוצת פרגולטזה מהליגה השלישית, ונכנע למחלה בגיל 37 בלבד.

* הרשויות במחוז ז'ינאן בסין הודיעו: מרואן פלאיני נדבק בקורונה, מה שמעמיד בספק את פתיחת העונה בליגה הסינית שאמורה היתה לצאת לדרך בעוד כחודש. פלאיני, שחק שנדונג, הוא הכדורגלן השני שנמצא חיובי בימים האחרונים, זאת למרות הדיווחים על האטה משמעותית בקצב ההידבקויות בסין כולה.

* באיטליה טוענים: מנכ"ל אינטר בפה מארוטה יוזם בימים האחרונים הסכם בין המועדונים הבכירים באירופה לבין שחקניהם שבמסגרתו יקוצצו כ-30 אחוזים משכרם של הכדורגלנים מחודש מרץ ועד יוני. ריאל מדריד וברצלונה כבר הביעו הסכמה למהלך, שעשוי לעבור לאישור אופ"א בימים הקרובים.

* גם באירופה מועדוני הכדורגל כבר נוקטים במדיניות של קיצוץ בעקבות המשבר הכלכלי. מונפלייה הצרפתית ואוניון ברלין הגרמנית הודיעו לכל העובדים שלהן שהם עוברים לעבוד במתכונת מצומצמת ולפיכך המשכורות שלהם יקוצצו.

מרואן פלאיני, שנדונג. GettyImages
פתיחת הליגה שוב תידחה? פלאיני/GettyImages

כדורסל

* שחקן אנאדולו אפס כריס סינגלטון פנה ליורוליג בטוויטר והציע: הכריעו את עונת 2019/20 בטורניר נוקאאוט על פני שבועות בודדים, בדומה למרץ המשוגע במכללות. לפי ההצעה שלו, הטורניר ייערך מאמצע ועד סוף מאי.

ענפים נוספים

* דחייה נוספת מסתמנת בפורמולה 1. לאחר שנקבע כי 7 ביוני יהיה תאריך הפתיחה של העונה וששת המרוצים הראשונים נדחו, כעת מדווח כי גם הגרנד פרי של אזרבייג'אן, שיועד להיות המרוץ השביעי בעונת 2020, יידחה מחר באופן רשמי.

* נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי המדורג 1 בעולם, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם המשפחה וביקש מכולם לגלות סולידריות. "אני מתפלל לבריאות ולהחלמה של כולם. הלוואי שאלוהים ירפא כל מחלה פיזית, מנטלית או רוחנית. שייתן לכם בריאות, כוח ושמחה. תישארו בבית כדי לסייע לצוותים הרפואיים במשימתם. קחו הכול בפרופורציות. בואו ננסה לבלות זמן איכות עם המשפחות בבתים וליהנות מהדברים הקטנים בחיים. לצחוק, לאהוב ולעבוד על עצמנו. תתפלו, תעשו מדיטציה, תאכלו בריא, תשמעו מוזיקה, תשירו, תרקדו, תקראו, תכתבו. ההישארות בבית תעזור לנו לעכב את התפשטות המחלה. כולנו יחד. נחזור חזקים ומאוחדים יותר, אני בטוח".

* אליפות העולם במרוצי סוסים שהייתה אמורה להיפתח בדובאי בשבת הקרובה ללא קהל, נדחתה בסופו של דבר ל-2021. מדובר בתחרות השנייה הכי יקרה בענף, בשווי 12 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully