וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מבכים את מותו של לורנסו סאנס: "הקדיש לריאל את כל חייו"

בבלאנקוס המומים ממותו של נשיא המועדון לשעבר שנפטר מנגיף הקורונה בגיל 76. קסיאס: "נוח על משכבך בשלום, מאחל לכולנו שנהיה חזקים"

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

בצל משבר הקורונה שמכה בעולם כולו, ובספרד בפרט, מבכה ריאל מדריד את לכתו של נשיא המועדון לשעבר לורנסו סאנס. נשיא הבלאנקוס בשנים 1995-2000 נפטר אמש (שבת) בבית החולים לאחר שאושפז במצב קריטי בעקבות הידבקותו בנגיף, בגיל 76. בתקופתו כנשיא המועדון זכתה ריאל מדריד פעמיים בליגת האלופות. בנוסף סאנס היה הבעלים של מלאגה בשנים 2006-2010.

בריאל מדריד שחררו הודעה קצרה ובה נכתב: "היום אנו מתאבלים על אובדן של נשיא שהקדיש חלק גדול מחייו בתשוקה רבה למועדון ריאל מדריד".

קפטן ריאל מדריד לשעבר איקר קסיאס נפרד מסאנס ברשת החברתית: "נוח על משכבך בשלום נשיא. שולח חיבוק גדול למשפחה ולחברים בזמנים קשים אלה. נזכור תמיד את אלה שעזבו אותנו בגלל הוירוס הקטלני הזה. מאחל לכולנו שנהיה חזקים".

נשיא ריאל מדריד לשעבר, לורנסו סאנס, עם ניקולא אנלקה, אחרי הזכייה בליגת האלופות ב-2000. GettyImages
בספרד מבכים את לכתו. לורנסו סאנס/GettyImages

"תנחומיי למשפחה לאחר מותו של לורנסו סאנס, נשיא ריאל מדריד לשעבר", צייץ שחקן העבר של ריאל איבן קאמפו שהיה מקורב למשפחתו של המנוח. "תודה רבה על כך שטיפלת בי ושעזרת לי בימיי הרעים כשהכנסת אותי לביתך. נוח על משכבך בשלום". קאמפו, ששיחק במועדון בשנים 1998-2003 הינו חבר קרוב של פאקו סאנס, בנו של לורנסו, שאף שיחק בקבוצות המילואים של הבלאנקוס. בנו השני, פרננדו שיחק בבלאנקוס במשך ארבע שנים בעוד בתו נשואה לשחקן עבר אחר של ריאל מדריד - מיצ'ל סלגאדו.

בחשבון הטוויטר של מלאגה צייצו: "אנו במלאגה מרכינים ראש ומצרים על מותו של לורנסו סאנס, לשעבר הבעלים של המועדון, נשיאה ריאל מדריד ואביו של שחקן מלאגה בעבר פרננדו סאנס. אנו שולחים חיבוק גדול לריאל מדריד ולמשפחתו של פרננדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully