וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת ליגת העל מבינים: הוראת חמשת ימי ההכנה כבר לא רלוונטית

22.3.2020 / 6:52

בעקבות הודעת משרד הבריאות על הפסקת האימונים, במנהלת מפנימים: אי אפשר לצפות מהקבוצות לחזור למגרשים בהתראה קצרה. מאמני כושר בליגה מעריכים: יידרשו לפחות שלושה שבועות של אימונים לפני משחקים

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: הפועל תל אביב מתאמנת בצל הקורונה

לנוכח ההוראה משלשום לפיה אימוני קבוצות ליגת העל יופסקו לאלתר, מבינים במנהלת הליגות שההנחיה שהעבירו לקבוצות במהלך השבוע שעבר ולפיה כל קבוצה חייבת להיות מוכנה לחזרה לשחק תוך חמישה ימים, כבר לא רלוונטית.

במנהלת רצו באותה הוראה שהעבירו לקבוצות בדבר חזרה לשחק תוך פחות משבוע, לגרום להן לא להתפרק ולא לחדול מפעילות כל עוד משרד הבריאות מאפשר אימונים במסגרות של עד עשרה שחקנים. למנהלת חשוב מאוד לסיים את העונה הזו בחודש יוני או אפילו בתוך חודש יולי, משיקולים ספורטיביים אך בעיקר מסיבות כלכליות, ולכן עמדו על כך שהקבוצות יידעו שהן חייבות לשמור על מסגרת אימונים כלשהי. אולם ההוראה האחרונה של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו מייתרת את המייל שנשלח לקבוצות באמצע השבוע שעבר. כעת מבינים גם בגוף המנהל את הכדורגל הישראלי, כי צריך לחשב מסלול מחדש ולדבר על לוח זמנים אחר לגמרי.

שחקן מכבי חיפה, יאניק וילדסחוט. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
צריך להתחיל לדבר על לו"ז אחר לגמרי. מכבי חיפה מתאמנת/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

מאמני כושר בליגת העל הסבירו בסוף השבוע בשיחה עם וואלה! ספורט כי מהרגע שקבוצות יחזרו להתאמן, השחקנים יהיו זקוקים לשלושה שבועות לכל הפחות עד שיוכלו לשחק, אחרת השחקנים יסתכנו בפציעות.

מהסיבה הזו ובהנחה שבמנהלת עדיין מפנטזים על חזרה לשחק ב-15 במאי, הקבוצות יהיו חייבות לחזור להתאמן לפחות ב-25 באפריל, מה שנראה כרגע כתחזית אופטימית על גבול הלא הגיונית מאחר שמדובר בעוד חודש מהיום ונראה שישראל עוד רחוקה משיא המגיפה. כך או אחרת, במנהלת הליגות לא מרימים ידיים ולא מוותרים על העונה הזו, בטח לא כעת כאשר היורו נדחה ויש אפשרות לשחק בחודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully