וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה בהפועל באר שבע: "בוחנים כיצד לנהוג"

21.3.2020 / 13:00

בניגוד להרבה מועדונים, הפועל באר שבע צפויה להחליט בימים הקרובים כיצד לפעול. הזרים מעדיפים להישאר בישראל ובכל מקרה לא יקבלו פיתרון מול הביטוח הלאומי. המאמנים הספרדים מקבלים את שכרם מאתלטיקו ועובדי מחלקת הנוער כבר בחל"ת. תמונת מצב

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בהפועל באר שבע ערכו בימים האחרונים בדיקה מול השחקנים הזרים של הקבוצה וכולם הבהירו כי הם לא מעוניינים לחזור למדינות שלהם, אלא להישאר בבתיהם שבעיר. יש להדגיש כי לקבוצה יש את שלושת הפורטוגלים מיגל ויטור, ז'וזואה ודויד סימאו שתומכים אחד בשני ואת צמד ההולנדים נייג'ל האסלביינק ואלטון אקולטסה שנמצאים בקשר טוב. לארנסט שטקוס יש משפחה והוא כבר ותיק בישראל, כך שהוא לא חש כאן בודד.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע מול שחקן סקציה נס ציונה אופק ביטון. דני מרון
מעדיף להישאר בישראל. אלטון אקולטסה/דני מרון

גם המאמנים הספרדים של מחלקת הנוער הבהירו כי הם לא רוצים כעת לשוב לספרד בשל החשש משהייה בשדות תעופה ובמטוסים וגם כי התפשטות הקורונה בספרד חריפה מאשר בישראל. בעוד שעובדי מחלקת הנוער של הקבוצה הוצאו לחל"ת בשבוע החולף, המאמנים הזרים מספרד מקבלים את משכורותיהם מאתלטיקו מדריד ובכל מקרה, על פי החוק, אי אפשר להוציא עובד זר לחל"ת.

העניין הכספי שמעסיק מאוד את כל קבוצות ליגת העל, עדיין לא הגיע לידי החלטה של הבעלים אלונה ברקת ששוקלת את צעדיה. מה שאפשר לומר כמעט בוודאות הוא שבניגוד לקבוצות כמו הפועל חיפה והפועל חדרה שהודיעה אתמול על הוצאת כל השחקנים לחל"ת, הפועל באר שבע לא תנקט בצעד זה בקבוצה הבוגרת גם מכיוון שיש לקבוצה שישה שחקנים זרים משמעותיים, בטח בעלות שכרם, ויציאה לחל"ת לא תיתן להם פתרון מול המוסד לביטוח לאומי.

ברקת לקחה פסק זמן של כמה ימים כדי להחליט מה לעשות מכאן. במועדון אומרים: "אנחנו בוחנים כיצד לנהוג". בבית"ר ירושלים קיצצו ב-20 אחוז, בקרית שמונה ב-23 אחוז וכאמור יש קבוצות כמו הפועל חיפה, הפועל חדרה ונס ציונה שהוציאו לחל"ת. ההערכה היא שבבאר שבע יגבשו בימים הקרובים תכנית קיצוץ שתוצג לכל שחקן, אבל קרוב לוודאי שייאמר לשחקנים שאם הכדורגל הישראלי יחזור להשלים את הפלייאוף בחודש מאי או בחודש יוני, הקיצוץ יוחזר. יש לזכור שלקבוצה היו, ערב השבתת הליגה, לא מעט משימות כמו כרטיס לאירופה דרך הליגה וגביע המדינה שם היא נותרה הקבוצה הפייבוריטית לזכייה אחרי שהדיחה את מכבי חיפה במשחק האחרון ששוחק כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully